پیرمرد، عروس سارقش را بخشید

۳۰اردیبهشت،

عروس جوان که با سو استفاده از حساب بانکی پدرشوهرش کارت شارژ می‌خرید پس از دستگیری با رضایت شاکی آزاد شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ جاسم زارع پور دبا اشاره به این پرونده گفت: چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس فتا یزد خود را بازنشسته یکی از سازمان‌های دولتی معرفی کرد و در شکایتش به ماموران مدعی شدحقوق خود را از طریق کارت عابر بانک دریافت می‌کند و چندی قبل با مراجعه به بانک متوجه شده است در چند ماه قبل و در دفعات متعدد با خرید اینترنتی مبلغ زیادی از حسابش برداشت شده است. 

وی ادامه داد: کارشناسان اقدامات خود را جهت شناسایی عامل برداشت آغاز کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد برداشت‌ها در قالب خرید کارت شارژ تلفن همراه است. در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رد زنی از حساب‌های مختلف توانستند عامل برداشت‌ها را که عروس شاکی بود شناسایی و به پلیس فتا احضار کنند. 

به گفته رئیس پلیس فتا یزد، دختر جوان که از اعتماد پیرمرد سوء استفاده و با دریافت رمز دوم اینترنتی حساب بانکی شاکی اقدام به خرید اینترنتی کرده بود در بازجویی‌ها گفت: از انجام این کار اشتباه پشیمان هستم و نمی‌دانم چرا چنین کاری کردم. 

زارع پور در پایان افزود: با برگزاری جلسه مشاوره و آموزش برای شاکی در خصوص استفاده از کارت‌های بانکی، وی از شکایت خود صرفنظر و عروس خود را بخشید.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.