پیروانی در یک قدمی پرسپولیس

جام جم آنلاین: افشین پیروانی جدی‌ترین گزینه برای حضور در کادر فنی پرسپولیس است.

پیروانی که زمانی سرمربی پرسپولیس بود و کارنامه نسبتا خوبی نیز از خود به جای گذاشت، به دلیل مخالفت با بعضی از سیاست‌های عجیب و غریب باشگاه در مورد جذب بازیکنان سفارشی از پرسپولیس دور شد و پس از آن نیز به واسطه دوستی با حسین هدایتی برای چند بازی سرمربیگری تیم لیگ برتری استیل آذین را پذیرفت.

با توجه به وضعیت کادر فنی پرسپولیس، افشین پیروانی جدی‌ترین گزینه برای حضور در کادر فنی سرخ‌ها محسوب می‌شود.

شایعات در مورد صحبت‌های پنهانی مسوولان باشگاه پرسپولیس با پیروانی هر روز پررنگ‌تر می‌شود و شاید حضور افشین در استادیوم آزادی، مهر تاییدی بود به روابط حسنه و خوب کاپیتان سابق سرخ‌ها با مدیران باشگاه پرسپولیس.

علی پروین به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس در مورد پیروانی نظر مساعدی دارد و این در حالی است که مصطفی دنیزلی هم حتی در اولین دوره حضورش در پرسپولیس به دنبال این بود تا از افشین پیروانی به عنوان دستیارش استفاده کند.

پیروانی که از لحاظ تعداد بازی و کاپیتانی یکی از مردان جاودانه و رکورددار پرسپولیس محسوب می‌شود، جدا از کسب مدرک A آسیا و فیفا، برای سومین‌بار راهی فرانسه شد تا با استفاده از روابط خوب مسوولان باشگاه السد قطر و پاری‌سن ژرمن، این بار به تنهایی و در یک کلاس خصوصی در کنار آنچلوتی بزرگ قرار بگیرد و یک دوره آموزشی به‌یادماندنی را تجربه کند.

صحبت‌ها و شایعات در مورد پرسپولیسی‌شدن دوباره افشین پیروانی وقتی بالا می‌گیرد که پروین و کاپیتان سابق سرخ‌ها روی سکوهای استادیوم آزادی جلسه‌ای کوتاه ولی دونفره را ترتیب می‌دهند و پس از آن نیز پیروانی در مراسم سالروز پدر سردار زارع (قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس)‌ شرکت می‌کند.

پیروانی که این روزها هم کمتر تن به مصاحبه با مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌دهد در گفت‌وگویی کوتاه با «جام‌جم» در مورد این ماجرا صحبت می‌کند: «اول این را بگویم که فراموش نکنید من قبلا سرمربی پرسپولیس بوده‌ام و تجربه حضور در کادر فنی را دارم.

من همیشه پرسپولیس را دوست دارم و چه در این تیم باشم و چه نباشم برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس در حال حاضر ترکیب مدیریتی ایده‌آل و خوبی دارد. رویانیان، زارع، پروین و دنیزلی آنقدر قوی و مطمئن هستند که جای حرفی برای این کادر رویایی باقی نمی‌ماند».

هرچند پیروانی تلاش می‌کند در این مورد صحبتی نکند، ولی بار دیگر از او در مورد شایعه حضورش در کادر فنی پرسپولیس می‌پرسیم و او نیز چنین جواب می‌دهد: «من پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم و بدون در نظرگرفتن هرگونه عنوان در خدمت این تیم هستم».

در مقابل شایعات فراوانی که در مورد حضور احتمالی افشین پیروانی در کادر فنی پرسپولیس وجود دارد، سرمربی سابق سرخ‌ها ما را در یک دوراهی جدید قرار می‌دهد. پیروانی از یک سو صحبت از حضور عاشقانه و صادقانه در پرسپولیس می‌کند و از سوی دیگر از سوابق طلایی دوران بازیگری و سرمربیگری‌اش در این تیم سخن می‌گوید.

یک منبع موثق و مسوول در باشگاه پرسپولیس در این مورد به ما اطلاعاتی می‌دهد و البته می‌خواهد تا نامی از او به میان نیاوریم: «افشین پیروانی سوابق مربیگری و بازیگری خوبی دارد. او کلاس‌ها و دوره‌های خوبی را گذرانده و تجربیات زیادی به دست آورده است.

پیروانی بخوبی انگلیسی صحبت می‌کند، به زبان فرانسه آشنایی دارد و حتی می‌تواند با زبان ترکی‌هم با دنیزلی ارتباط برقرار کند. افشین یکی از بهترین گزینه‌ها برای حضور در کادر فنی پرسپولیس است ولی تنها نکته‌ای که این وسط باقی می‌ماند این است که آیا او حاضر می‌شود تا به عنوان سرمربی سابق پرسپولیس با یک سرمربی دیگر کار کند؟

به هر حال هر چه باشد پیروانی مدتی سرمربی پرسپولیس بوده و شاید هنوز دلش بخواهد چه در پرسپولیس یا هر تیم دیگری به عنوان سرمربی کار کند».

سیدمهدی هاشمی – جام​جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.