پیروزی رئال مادرید برابر والنسیا

۲۷م دیماه ،

رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج درخشانی نداشته است، سه شنبه شب در حالی در ورزشگاه خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف والنسیا رفت که نیمی از ورزشگاه خالی بود .

رئال مادرید در لالیگا با ۱۸ امتیاز کمتر از بارسلونا (صدرنشین جدول) ، اگرچه در رده سوم آن جای دارد اما از نظر کارشناسان، عملا با قهرمانی در آن خداحافظی کرده و همین امر، ناخرسندی هواداران را به همراه داشته است.

با این شرایط، کهکشانی پوشان به غیر از بازی های قهرمانی باشگاه های اروپا ، فقط برای کسب جام حذفی شانس دارند و برای همین، تیم خوزه مورینیو می کوشد با پیروزی بر حریفانش به فینال این مسابقات برسد .

در بازی امشب، مارسلو مدافع رئال مادرید که به دلیل مصدومیت ، نزدیک به چهار ماه دور از زمین بازی بود ، از آغاز دیدار به میدان آمد .

مادریدی ها که از بازی خوب والنسیا آگاه بودند، از دقیقه اول بازی سعی در فشار بر دروازه حریف داشتند و کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بود که در همان دقیقه اول ، روی یک ضربه خطا ، دروازه والنسیا را تهدید کرد .

پانزده دقیقه اول بازی به کنترل کامل توپ از سوی رئال مادرید خلاصه شد، طوری که مادریدی ها تا چهار فرصت مطلوب برای گلزنی داشتند اما دروازه بان والنسیا، توپ ها را دفع کرد .

از آن پس بازی بطور مساوی در کنترل دو تیم قرار داشت و والنسیا به تدریج آغاز به فشار آوردن بر دروازه رئال مادرید کرد اما در دقیقه ۳۷ دیدار رئال مادرید در یک ضد حمله سریع توسط کریم بنزما اولین گل را به ثمر رساند .

نیمه دوم در حالی آغاز شد که خوسه مورینیو که مارسلو را پس از چهار ماه توقف ، خسته می دید تعویض کرد و فابیو کوئنترائو را به جای او به میدان آورد .

والنسیا در این نیمه بسیار بهتر ظاهر شد و دروازه رئال مادرید را بارها تهدید کرد در حالی که رئال مادرید منتظر می ماند تا در ضد حمله ها، والنسیا را غافلگیر کند .

در این دیدار، شانس با والنسیا همراه نبود زیرا داور کناری چندین آفساید برای بازیکنان والنسیایی مخصوصا سه آفساید برای روبرتو سولدادو گرفت که هیچکدام درست به نظر نمی رسید و والنسیا در آنها شانس گلزنی داشت.

کم شانسی والنسیا تا حدی بود که در دقیقه ۷۳ هنگام هجوم بازیکنان رئال مادرید به دروازه آنها، گواردادو مدافع والنسیا ، توپ را وارد دروازه خودی کرد و یک گل را به مادریدی ها هدیه داد .

هر دو تیم ، بعد از این گل فرصت های متعددی برای تغییر نتیجه داشتند ، مخصوصا رئال مادرید که می توانست والنسیا را گلباران کرده و با نتیجه مطلوب تری به بازی برگشت برود اما گوایتا دروازه بان والنسیا که امشب بهترین بازیکن تیمش بود از وقوع یک فاجعه برای آن جلوگیری کرد .


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.