پیروزی فوتبال ۷ نفره ووالیبال نشسته در پاراالمپیک

خبرگزاری آریا – تیم فوتبال هفت نفره ایران با نتیجه هشت بر یک آرژانتین را شکست داد و تیم والیبال نشسته ایران از سد تیم برزیل گذشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در ادامه رقابتهای فوتبال هفت نفره پارالمپیک ۲۰۱۲، تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه پرگل هشت بر یک آرژانتین را شکست دهد تا صاحب دومین برد خود در این بازیها شود.
غلامحسین پور (۲گل)، مهری (۲گل)، آتش افروز (۲گل)، بخشی و حیدری گلزنان ایران در این مسابقه بودند.
ایران در بازی قبلی خود نیز ۴ بر یک هلند را شکست داده بود و در مسابقه آخر به مصاف سرسخت ترین رقیب خود در گروه یعنی روسیه می رود.
رقابتهای فوتبال هفت نفره پارالمپیک در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند. والیبال نشسته ایران با پیروزی بر برزیل صعودش را قطعی کرد
تیم ملی والیبال نشسته ایران با پیروزی برابر برزیل سومین برد متوالی خود در بازیهای پارالمپیک را ثبت کرد.
در ادامه رقابتهای والیبال نشسته پارالمپیک ۲۰۱۲، تیم ملی ایران موفق شد برزیل را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا ضمن قطعی کردن صعود خود از گروه، سومین برد متوالی خود را در این رقابتها به ثبت برساند.
ایران در گیم های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ برزیل را شکست داد و با پیروزی ۲۵ بر ۱۷ در گیم سوم برد خود را رقم زد.
ایران در بازیهای قبلی خود نیز چین و رواندا را با همین نتیجه شکست داده بود و برای تعیین سرگروه در دیدار آخر به مصاف بوسنی و هرزگوین می رود.
از هر گروه چهار تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.