پیروزی مارادونا در نبرد قضایی دادگاه ایتالیا

۱۲ام بهمن ،

 طبق اعلام وکیل دیگو آرماندو مارادونا سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین و اسطوره سابق تیم ملی این کشور و باشگاه ناپولی ، او در نبرد قضایی با دادگاهی ایتالیایی که او را به جرم عدم پرداخت مالیات در دورانی که در ایتالیا زندگی می کرد به مبلغ ۴۰ میلیون یورو جریمه کرده بود، پیروز شده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس آنجلو پیسانی وکیل مارادونا در صحبت هایی به آژانس خبری «نوتیسیاس آنسا»ی ایتالیا توضیح داد که مرکز کمیسیون قضایی ایتالیایی اعلام کرده که نتایج تحقیقاتی که در اواخر دهه ۱۹۸۰ در مورد ناپولی و بازیکنان خارجی این تیم به عمل آمده ارزش ندارد.

پیسانی درصحبت هایی اعلام کرد که با اعلام این حکم، مارادونا می تواند به عنوان :« یک مرد آزاد» به ایتالیا سفر کند وگفت:« او بالاخره از کابوس های قضایی رها شد.» و به علاوه اعلام کرد که آنها در حال مطالعه احتمال شکایت علیه آژانس قضایی ایتالیا به خاطر آسیب هایی که به وجهه این سرمربی ایتالیایی وارد آمده می باشند.

این درحالی است که دادگاهی در ایتالیا مارادونا را به پرداخت ۴۰ میلیون یورو جریمه متهم کرده بود؛ دلیل آن هم عدم پرداخت مالیات در طول سالهای ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ و زمانی که او در ناپولی توپ می زد،بوده است. در ابتدا بدهی مارادونا ۱۳ هزار میلیون لیر ایتالیا بود که با به تعویق افتادن زمان پرداخت آن مبلغش تدریجا به مبلغ ۴۰ میلیون یورو افزایش یافت.

در سال ۲۰۱۰ و زمانی که مارادونا برای حضور در یک کلینیک لاغری به ایتالیا سفر کرده بود، پلیس مالی ایتالیا در تلاش برای بازیابی این مبلغ، از او مبلغی در حدود ۲۵هزار یورو گرفتند و در سال ۲۰۰۶ نیز که مارادونا برای سفری از آرژانتین به ایتالیا رفته بود ساعت رولکس او که ارزشی معادل ۱۱هزار یورو داشت ضبط شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.