پیروزی مقابل آلمان بهترین لحظه زندگی ام بود

 تیم فوتبال ایتالیا شب گدشته(پنجشنبه) در دیدار نیمه نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۲ با دو گل ”ماریو بالوتلی”، مقابل تیم آلمان به برد ۲ بر ۱ دست یافت و حریف اسپانیا در بازی فینال شد.

 این مهاجم ۲۱ ساله که به خاطر رفتارهای جنجالی در زمین اغلب خبرساز می شود و از سوی دیگر گاهی هم هدف رفتارهای نژادپرستانه تماشاگران قرار می گیرد، پس از بازی، دو گل خود را به مادرش تقدیم کرد که در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه ورشو بود.

 وی گفت: پیروزی در مقابل آلمان بهترین شب عمرم بود، اما امیدوارم بازی یکشنبه شب فینال از این هم بهتر باشد؛ دو گلی که زدم را به مادر پیرم تقدیم می کنم که به ورزشگاه آمده بود.

 بالوتلی افزود: خیلی خوشحالم چون دلم می خواست برای او گل بزنم. یکشنبه شب پدرم هم به ورزشگاه می آید و من دوست دارم دوباره گل بزنم.

 تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۱۲ برابر اسپانیا به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت از این رو بالوتلی اظهار داشت: از اشتباهات آن بازی درس گرفتیم. ما نباید از اسپانیا بترسیم. شیوه بازی آنها را می شناسیم و می دانیم که می توانیم آنها را شکست دهیم. البته باید صبور باشیم چون بازیکنان اسپانیا پاس های زیادی به هم می دهند.

 وی در مورد احتمال آقای گلی مسابقات و دریافت جایزه کفش طلای یورو ۲۰۱۲ نیز خاطر نشان کرد: باید منتظر باشیم. دوست دارم در فینال هم گل بزنم اما در این مسابقه به نحوه بازی خود اهمیتی نخواهم داد چون تنها چیزی که می خواهم، قهرمانی است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.