پیروزی منچستریونایتد با هت‌تریک فان‌پرسی

 آندرس لیندگارد در این بازی در دروازه یونایتد ایستاده بود. در آن سو هم نایجل ادکینز به جیمز وارد-پراوز ۱۷ ساله میدان داده بود. این دومین باری بود که او در ترکیب ثابت تیمی بزرگ‌سال قرار می‌گرفت!

ساوتهمپتون در دقیقه ۱۶ به گل اول بازی رسید. مورگان اشنایدرلین از شینجی کاگاوا عبور کرد و توپ را به جیمز پانچیون در گوشه محوطه جریمه سپرد. او هم چرخید و سانتری عالی انجام داد که ریکی لمبرت با ضربه سر آن را به گل تبدیل کرد.

یونایتد در دقیقه ۲۳ به گل تساوی رسید. کاگاوا و دنی ولبک به سمت دروازه تاختند و ولبک که جانشین رونی مصدوم شده بود توپ را به آنتونیو والنسیا سپرد. سانتر والنسیا با لغزش ناتانیل کلاین همراه شد و ون‌پرسی فرصتی عالی یافت تا دروازه کوین دیویس را بگشاید.

ساوتهمپتون نمایشی عالی داشت و در دقیقه ۵۵ به گل دوم هم رسید. این بار لمبرت سازنده گل بود و اشنایدرلین از پاتریس اورا گریخت و با ضربه سر دروازه لیندگارد را گشود.

یونایتد دقایقی بعد می‌توانست بازی را به تساوی بکشد. دیویس ضربه دروازه را بد زد و والنسیا توپ را گرفت و به کاگاوا سپرد. یوس هویولد تکل بدی روی پای او زد و داور پنالتی گرفت. اما ضربه چیپ ون‌پرسی را دیویس توانست به کرنر بفرستد.

ون‌پرسی اما در دقیقه ۸۷ باز هم گل زد. او این بار ضربه سر ریو فردیناند که روی سانتر دقیق کاگاوا به تیر دروازه برخورد کرده بود را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

بازی در دقیقه ۹۲ بود که ون‌پرسی روی کرنر اورا هت‌تریک خود را کامل کرد. به این ترتیب جشن هزارمین بازی سر الکس فرگوسن در لیگ برتر کامل شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.