پیشرفت‌های علمی و نظامی چشمگیر در دولت نهم /دولت دهم مقصر اصلی گرانی و تورم است

۱فروردین ۱۳،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوره دولت نهم و دهم پیشرفت‌های چشمگیر و برق‌آسایی در حوزه‌های مختلف به ویژه نظامی و علمی داشته است که برای دشمنان ایران و اسلام باورنکردنی بوده است.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم گفت: دولت احمدی‌نژاد  بخصوص در دور نهم  اقدامات مثبت و ارزنده بسیاری داشت و  توانست با اقبال عمومی بیشتری روبرو شود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دوره دولت نهم و دهم پیشرفت‌های چشمگیر و برق‌آسایی در حوزه‌های مختلف به ویژه نظامی و علمی داشته است که برای دشمنان ایران و اسلام باورنکردنی بوده است.
 
وی افزود: همچنین دولت در حوزه اقتصادی موفقیت‌های بسیاری بخصوص در بخش صادرات غیرنفتی و حضور سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و تولید داشته است هرچند فشارهای اقتصادی مانع از رشد سریع  صادرات غیرنفتی شد.
 
نکو تصریح کرد: به‌هم ریختن بازار ارز، گرانی‌ها و رشد تورم در کشور نتیجه بی‌نظمی‌ها و اِعمال سیاست‌های غیرکارشناسی دولت دهم به‌خصوص در سال پایانی بود.
 
نماینده مردم رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در مجموع کارنامه مثبتی دارد اما در همه مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های پایانی مقر اصلی خود دولت بوده و دیگران نیز تا اندازه‌ای تأثیرگذار بودند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.