پیشرفت فیزیکی سالن تئاتر حرفه ای خاوران از مرز ۸۰ درصد گذشت

فروردین ۱۴۰۳

پیشرفت فیزیکی مرکز تئاتر حرفه ای خاوران، با تکمیل تجهیزات داخلی و احداث سازه بیرونی از مرز ۸۰ درصد قبل و با تامین اعتبارات پیش بینی شده تا پایان تابستان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ این طرح در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع و با زیربنایی بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع، در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ و در مجاورت فرهنگسرای خاوران در دست ساخت است.

بنابراین گزارش؛ در قالب این طرح یک کارگاه دکور و دو ساختمان در سطح اشغال هشت هزار متر مربع ساخته شده است.
این گزارش حاکیست؛ حدود ۲۰ هزار متر مربع از فضای این مرکز نیز محوطه سازی شده که بر جذابیت و زیبایی بصری این مجموعه افزوده و فضای این مرکز در چند مجموعه فضاهای روباز، سالن های نمایش، فضاهای انتظار، فضاهای پشتیبانی، فعالیت های آموزشی و فرهنگی، تفریحی دسته بندی می شود.
در همین خصوص، سیداحمد صفوی شهردار منطقه ۱۵، به تشریح مشخصات سالن نمایش اصلی این مرکز پرداخت و گفت: سالن نمایش اصلی این مجموعه در فضایی به وسعت دو هزار و چهارصد متر مربع و با ظرفیت یک هزار نفر پیش بینی شده و در کنار آن چهار سالن نمایش تئاتر تجربی هریک به ظرفیت ۱۵۰ نفر، سالن نمایش عروسکی با ظرفیت ۱۲۰ نفر و نیز سالن نمایش فیلم و آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.