پیشنهادمیزبانی ایران برای جام جهانی فوتسال

۲۷ آبان ،

به گزارش تفسیری سایت رسمی فدراسیون؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص نشست کمیته فوتسال فیفا به میزبانی تایلند گفت: در این نشست گزارش تفسیری کاملی از برگزاری مسابقات جام جهانی در بخش های مختلف، برنامه دور نهایی رقابتهای جام جهانی و داوران قضاوت کننده در مرحله نیمه نهایی و فینال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ایران به همراه اسپانیا، برزیل و آرژانتین پیشنهاد برگزاری رقابتهای جام جهانی فوتسال بانوان را دادند که کمیته فوتسال با آن موافقت کرده و مقرر شد تا در هیات رئیسه فیفا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه از پیشنهاد ایران برای برگزاری جام باشگاههای فوتسال جهان خبر داد و گفت: در این جلسه پیشنهاد برگزاری جام باشگاههای جهان را ارائه کردم که قرار شد تا این موضوع مورد ارزیابی و بررسی بیشتر قرار گیرد و پس از کارشناسی بر روی کلیه موارد، اقدامات لازم برای برگزاری آن صورت گیرد .

وی از درخواست میزبانی ایران به همراه ۵ کشور دیگر برای رقابتهای دور بعدی جام جهانی خبر داد و گفت: از آسیا ایران، از آمریکای جنوبی کلمبیا و پرتوریکو و از اروپا نیز کشورهای جمهوری چک، فرانسه و اسپانیا درخواست میزبانی رقابتهای جام جهانی را دادند که مقرر شد در نشست آتی که بهمن ماه در زوریخ برگزار میشود، تصمیم گیری نهایی در این مورد گرفته شود.

کفاشیان در ادامه از ارائه گزارش تفسیری کمیته های بازاریابی، مسابقات و کنترل دوپینگ خبر داد و گفت: بر اساس گزارش تفسیری کمیته کنترل دوپینگ فیفا، حداقل از دو بازیکن هر تیم تست دوپینگ گرفته شده که هیچ نمونه ای، مثبت نبوده است. کمیته بازاریابی فیفا اعلام کرد که کشور میزبان تاکنون ۵۰۰ هزار دلار بلیط فروخته اند.

وی در پایان از نشست بعدازظهر امروز خود با بلاتر خبر داد و گفت: در این نشست با بلاتر در خصوص اقدامات فدراسیون فوتبال و برنامه های توسعه ای آن صحبت خواهم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال امشب به تهران باز خواهد گشت و دیدار فینال رقابتهای جام جهانی که بین دو تیم اسپانیا و برزیل را نخواهد دید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.