پیشنهاد ارائه یارانه حجاب از سوی دولت

خبرگزاری آریا- حجت الاسلام والمسلمین مهدی ضیائی  بر ضرورت ترویج پوشش اسلامی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش آریا،دبیر اجرایی مرکز تحقیقات کاربردی حجاب موسسه ریحانه النبی تهران در نخستین نشست تحلیلی با عنوان « چادر،‌ بایدها و نبایدها» که در خبرگزاری بین اللملی زنان (وفا) برگزار شد، اظهار داشت:ترویج پوشش اسلامی در جامعه بسیار ضروری است

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات کاربردی حجاب موسسه ریحانه النبی تهران نیز در این نشست، گفت: موضوع حجاب باید به عنوان فعالیت فرهنگی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ضیائی در نشست تحلیلی `چادر، بایدها و نبایدها` ، افزود: در صورت تلقی مساله حجاب به عنوان یک اقدام فرهنگی، می توان حجاب و استفاده از چادر مشکی را در جامعه ترویج داد.

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات کاربردی حجاب موسسه ریحانه النبی تهران با تاکید بر اینکه ترویج پوشش اسلامی در جامعه بسیار ضروری است، گفت: از اصل چادر مشکی که به عنوان یک لباس رسمی در کشور تعریف شده به شدت حمایت می کنم.

ضیائی با بیان اینکه پوشش اسلامی در قالب استفاده از چادر مشکی ما را به سمت گرایش به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی هدایت خواهد کرد، ادامه داد: به نظر من دولت باید برای ترویج بیشتر استفاده از چادر مشکی و حتی مساله حجاب یارانه مشخصی را اختصاص دهد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.