پیشنهاد افزایش بودجه انتخابات از سوی وزارت کشور

۲۳م اسفند ،

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: پیشنهاد وزارت کشور این است که بودجه انتخابات افزایش یابد تا در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم مشکلی به وجود نیاید.

محمدجواد کولیوند نماینده کرج در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث ارسال نامه از کمیسیون شوراها به کمیسیون تلفیق در رابطه با افزایش بودجه انتخابات گفت: این مسئله به این صورت است که هنگام ارائه لایحه بودجه به مجلس بعضی از وزارتخانه‌ها پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به تخصیص بودجه انتخابات گفت: به عنوان مثال مبنای تعیین بودجه انتخابات بدین گونه است که اگر مبلغ تعیین شده در فرایند انتخابات قرار بگیرد،در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود امکان افزایش بودجه بوجود ندارد.  
 
کولیوند همچنین تصریح کرد: باید به این مسئله توجه شود که تخصیص بودجه با پیش‌بینی اعتبار بودجه،دو موضوع کاملا جداگانه است.
 
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: پیشنهاد وزارت کشور این است که بودجه انتخابات افزایش یابد تا در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم با مشکل مواجه نشویم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه تا روز سه‌شنبه کمیسیون‌ها فرصت ارائه پیشنهاد دارند،‌اظهار داشت: پیشنهادات در رابطه با لایحه بودجه تا روز سه‌شنبه در کمیسیون‌ها ارائه و جمع‌بندی شده و در صورت صلاحدید به کمیسیون تلفیق ارجاع داده خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.