پیشنهاد برگزاری جام‌حذفی برای فوتسال

۵ م دیماه ،

سیدرضا افتخاری در خصوص نحوه فعالیت خسوس کاندلاس که پیش از این مدیرفنی تیم ملی فوتسال بود، عنوان کرد: روز قبل با خسوس جلسه‌ای داشتم و دربارهٔ این موضوع صحبت کردیم. خسوس غیر از تیم ملی اوقات فراغت زیادی دارد و این موضوع برای او پیش‌بینی نشده بود. در جلسه روز قبل به او گفتم که برای مربیان لیگ برتری کلاس‌هایی را برگزار کند.

وی افزود: خود خسوس اعلام کرد که برخی از بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حاضر شده بودند اضافه وزن داشتند و ما در اردوها وزن آنها را کاهش دادیم. این کار را بهتر است توسط مربیان و در باشگاه‌ها انجام بگیرد، در تیم ملی نباید کار بدنسازی کرد. قرار شد امروز که با مدیران باشگاه‌ها جلسه داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم.

سرپرست کمیته جوانان با اشاره به اینکه مسابقات در ایران کم است، یادآور شد: در ایران تیم‌ها هفته‌ای یک بازی می‌کنند. در حالی که بازیکن ملی‌پوش حداقل باید ۲۵ بازی در سال برای تیم ملی انجام دهد. اسپانیا غیر از لیگ برتر ۲ جام حذفی در سال برگزار می‌کند، در حالی که ما یکی هم نداشتیم.

وی افزود: پیشنهاد برگزاری جام حذفی را در جلسه امروز باشگاه‌ها مطرح خواهم کرد تا در صورت موافقت مدیران باشگاه‌ها این رقابت‌ها را برگزار کنیم. قهرمان این دوره از مسابقات هم در تورنمنت گرجستان شرکت خواهد کرد. این تورنمنت با حضور باشگاه‌هایی چون بارسلونا و دیناموکیف و تعدای دیگر از تیم‌ها قرار است اردیهشت‌ماه برگزار شود.

افتخاری تصریح کرد: ۱۵ مربی و سرمربی برای تیم‌های ملی می‌خواهیم که به این تعداد مربی طراز اول و در سطح حرفه‌ای در داخل کشور نداریم. خسوس هم می‌تواند در این کادر به ما کمک کند. در هر صورت نباید عجله کنیم. شاید نظرسنجی از مربیان و حتی رسانه‌ها داشته باشیم و در این زمینه تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.