پیشنهاد تمدید قرارداد ۴ساله منچستر به رونی

۱۱اردیبهشت،

تنها دو سال از قرارداد فعلی رونی با یونایتدها باقی مانده و شایعات زیادی در مورد آینده این مهاجم باتجربه به گوش می رسید. گفته می شود او با فرگوسن دچار مشکل شده و ممکن است الدترافورد را ترک کند.

به گزارش گل، با این وجود، مدیران باشگاه نگران به پایان رسیدن قرارداد رونی و جدایی او از جمع شیاطین با انتقال آزاد می باشند.

مدتی پیش اعلام شد که رونی و مدیربرنامه هایش در حال مشورت در مورد آینده او می باشند اما به نظر می رسد یونایتدها آماده ارائه یک پیشنهاد جدید به رونی می باشند.

رونی در حال حاضر هفته ای ۲۵۰ هزار پوند دستمزد از منچستریونایتد دریافت می کند و بعید است که باشگاه حاضر به تمدید قرارداد او با همین دستمزد باشد. آنها در سال ۲۰۱۰ در شرایطی حاضر به پذیرفتن چنین قراردادی شدند که رونی تهدید کرده بود به منچسترسیتی خواهد رفت.

اما اکنون علی رغم علاقه مندی پاری سن ژرمن برای خرید رونی، او به شدت خواهان ادامه حضور در الدترافورد است اما احتمالا پل استرتفورد، مدیر برنامه های او، بار دیگر بر سر دستمزد او حسابی با باشگاه چک و چانه خواهد زد. 

مدتی پیش از گزارش های انتشار یافته بود که گفته می شد رونی در اردوی تیم ملی انگلیس به هم تیمی هایش گفته در تابستان منچستریونایتد را ترک خواهد کرد اما به نظر می رسد با توجه به علاقه خانواده رونی برای ماندن در منچستر، او هم ترجیح می دهد همچنان برای شیاطین سرخ بازی کند.

نیمکت نشینی رونی در دیدار برگشت مقابل رئال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، شایعات در مورد احتمال جدایی او را قوت بخشیده بود اما اکنون به نظر می رسد او همچنان شماره ۱۰ شیاطین سرخ باقی خواهد ماند. گفته می شود کمپانی نایک که اسپانسر منچستریونایتد و همچنین رونی است، نقشی اساسی در این بین داشته است. آنها در نشست خریشان به مدیران یونایتد برای تمدید قرارداد همکاری شان، اعلام کرده اند که خواهان ادامه حضور رونی در این باشگاه می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.