پیشنهاد دوم بارسا برای نیمار هم رد شد

۰۲خردادماه،

آبی و اناری ها بیش از سایر مشتریان نیمار برای خرید این ستاره جوان برزیلی در تکاپو می باشند و گفته می شود شب قبل در جلسه ای که بین مدیران دو باشگاه برگزار شد، باشگاه کاتالانی پیشنهادی ۲۰ میلیون یورویی برای در اختیار گرفتن ۵۵ درصد از حق انتقال نیمار را داده است.

با توجه به اینکه رئالی ها هم برای خرید این بازیکن دست به کار شده اند، مدیران بارسا قصد دارند هرچه زودتر تکلیف این انتقال را روشن کنند اما رودریگس تاکید کرد که سانتوس، نیمار را به قیمتی پایین تر از مبلغ اعلام شده قبلی نخواهد فروخت.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” سانتوس پیشنهاد بارسا را بررسی کرد اما با آنچه ما مد نظر داشتیم، فاصله داشت. ما قبلا تنها یک پیشنهاد رسمی دریافت کرده کرد و هیئت مدیره باشگاه به این نتیجه رسیده بود که با آنچه ما می خواهیم فاصله دارد. نیمار یکی از اعضای باشگاه خواهند ماند زیرا تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد.

رئال هم به دنبال نیمار است اما ما تنها در مورد مسائل کلی صحبت کردیم و پیشنهاد جدی ای ارائه نشده است.”

نیمار تا سال ۲۰۲۴ با سانتوس قرارداد دارد و اگر این باشگاه می خواهد از فروش او به مبلغی دست پیدا کند، باید او را در همین تابستان بفروشد. گفته می شود این باشگاه برای فروش او ۶۵ میلیون یورو در نظر گرفته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.