پیشنهاد رئیس سازمان بازرسی به ده‌نمکی

۱۴فروردین۱۳،

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه “فیلم رسوایی” در مجموع صحنه‌پردازی‌های خوب و نتیجه‌گیری قابل قبولی داشت،‌ گفت: به آقای ده‌نمکی گفتم اگر خواستید اخراجی‌های جدید بسازید سوژه‌هایش ما هستیم که از اخراجی‌های۳ هم قبل ایم.

به گزارش ممتازنیوز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛‌ دربارهٔ فیلم “رسوایی” ساخته «مسعود ده‌نمکی» اظهار داشت: فکر می‌کنم فیلم پیام‌های خوبی داشت و شخصیت‌سازی خوبی در آن صورت گرفته بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در مجموع فکر می‌کنم فیلم مثبت و  تاثیرگذاری است؛ پیام‌های خوبی دارد.  بیننده وقتی دربرابر این ۱۰۰ دقیقه فیلم وقت می‌گذارد فکر می‌کنم دریافت های مثبت و موثری از آن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بازتاب و عکس العمل بیندگان نشان می‌داد که فیلم تاثیرگذاز و مثبت بوده است،‌ گفت: هم جنبه هنری این فیلم قابل توجه بود، هم اینکه سعی کردند یک رسالت اجتماعی را به خوبی نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی اضافه کرد: “فیلم رسوایی” در مجموع صحنه‌پردازی‌های خوب و نتیجه‌گیری قابل قبولی داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه در قسمت‌هایی از فیلم، پیام‌ها، خیلی آشکار و شفاف بود که شاید نیاز نبود به این آشکاری پیام‌ها منتقل شود، گفت: بینندگان باید خودشان پیام‌ها را دریافت کنند، البته اگر فیلم‌ساز این رسالت را بر عهده بگیرد این هم ارزش خودش را دارد.

وی دربارهٔ تصویری که از “روحانیت” در این فیلم به نمایش درآمد عنوان کرد: به طور کلی تصویر مثبت و بسیار خوبی بود، اما صحنه‌هایی به این روشنی کمتر {در واقعیت} اتفاق می افتد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در این باره ادامه داد: ولی در مجموع کار هنری بود که باید برجسته‌سازی در آن شکل بگیرد. دیالوگ‌ها خیلی خوب بود و تکیه کلام‌ها منطقی و برآمده از آموزه‌های دینی ما بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که در حین تماشای فیلم انتقادی به آقای ده‌نمکی داشتید؟ گفت: به شوخی به ایشان گفتم دارید فیلم ساز می‌شوید؛ اگر خواستید اخراجی‌های جدید بسازید سوژه‌های جدیدش ما هستیم که از اخراجی‌های ۳ هم قبل ایم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.