پیشنهاد مشاور عالی به هاشمیان

جام جم آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وحید هاشمیان با بیان اینکه دل کندن از دنیای بازی در مستطیل سبز، قطعا برایت سخت و دشوار بوده است، ابراز تمایل کرد از تجربیات وی به عنوان مشاور عالی خود در امور فنی و فوتبالی بهره‌مند شود.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس با ارسال ایمیل به وحید هاشمیان از ستاره بااخلاق و پرافتخار تیم ملی و پرسپولیس تقدیر و قدردانی کرده و از وی درخواست کرد در هر زمینه‌ای که آمادگی آن را دارد به همکاری‌اش با باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ متن ایمیل ارسالی محمد رویانیان به وحید هاشمیان به شرح ذیل است:

وحید عزیز، شنیدن خبر خداحافظی‌ات از فوتبال تداعی کننده روزهای پرافتخاری بود که چه در تیم ملی، چه در تیم‌های بوندس‌لیگا و چه در پاس و پرسپولیس بزرگ و پرطرفدار رقم زدی. اینکه در سالروز تولد ۳۶ سالگی‌ات چنین تصمیمی گرفتی و پس از سال‌ها افتخارآفرینی از دنیای بازی در مستطیل سبز دل کندی قطعا برایت سخت و دشوار بوده.

برای ما و همه فوتبالدوستان ایرانی و به ویژه هواداران پرسپولیس نیز محروم شدن از نمایش‌های تحسین برانگیز “هلی‌کوپتر ایرانی” نمی‌تواند موضوعی ساده و عادی باشد. برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مایه بسی افتخار است که در سال‌های اخیر بازیکنی را به خدمت گرفته که سابقه ۱۱ سال حضور متوالی در بوندس‌لیگای آلمان و سال‌ها حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه داشته و با پیراهن شماره ۲۱ پرسپولیس در سال های اخیر ۳۲ بار به میدان رفته و لحظاتی خاطره انگیز و بیادماندی را برای هواداران رقم زده.

ما به بازیکنانی مثل وحید هاشمیان که نام ایران و پرسپولیس را در میادین بین المللی بارها و بارها بلند آوازه کرده‌اند، می‌بالیم و وقتی می‌خوانیم رسانه‌های ورزشی و پرتیراژ آلمان در اعلام خبر خداحافظی شما به کرات از پرسپولیس به عنوان آخرین تیم باشگاهی‌ات یاد می‌کنند، بیش از پیش متوجه این نکته مهم می‌شویم که در این سال‌ها چه گوهر گرانقدری را در اختیار داشته‌ایم.

وحید عزیز! تولدت را  تبریک گفته و معتقدم وحید هاشمیان به واسطه صبوری، استقامت، سال‌ها سختکوشی و حس مبارزه طلبی‌اش توانست به عالی‌ترین سطوح در فوتبال ایران، آسیا و آلمان دست یابد. مهمتر از همه این است که هاشمیان در همه این سال‌ها ثابت کرد یکی از حرفه‌ای‌‌ترین، منظم‌ترین و متین‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده که تا ابد نامش به عنوان ستاره‌ای پرافتخار و بدون حاشیه در فوتبال ایران جاودان خواهد بود.

بدینوسیله وظیفه خود دانسته مراتب قدردانی و تشکر خالصانه خودم و مجموعه مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس را به جنابعالی اعلام کرده و از طرف هواداران پرسپولیس نیز به شما بگویم که “دوستت داریم و به حضور دو ساله ات در تیم فوتبال پرسپولیس می بالیم و هرگز فراموشت نخواهیم کرد”.

وحید عزیز، خداحافظی‌ات از دنیای مستطیل سبز را بهانه‌ای می‌دانیم برای آغاز همکاری‌های جدید. از شما که با داشتن مدرک مربیگری یوفا و تجربیات گرانبها به سرمایه‌ای برای فوتبال ایران تبدیل شده‌اید، دعوت می‌کنیم در هر زمینه‌ای که می‌توانید به همکاری خود با باشگاه پرسپولیس ادامه دهید.

در مقطع فعلی و با توجه به مشخص شدن کادر فنی تیم بزرگسالان مایه مسرت خواهد بود که در صورت تمایل در ساماندهی تیم‌های پایه و یک برنامه‌ریزی اصولی برای کار زیربنایی، برنامه‌های خود را برای راه اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس و نظارت آموزشی بر تیم‌های پایه به ما ارائه کرده و آن را عملیاتی نمائید.

وحید عزیز؛ همچنین بسیار مایل هستم از تجربیات جنابعالی به عنوان مشاور عالی خود در امور فنی و فوتبالی بهره‌مند شوم.

تقدیر از شما در بازی امشب پرسپولیس مقابل فجرسپاسی و برگزاری یک بازی خداحافظی ویژه نیز کمترین اقدامی خواهد بود که در دستور کار برنامه‌های باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. به امید دیدار دوباره‌ات پس از بازگشت به ایران.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.