پیشنهاد ۴ میلیون یورویی الغرافه به نکونام /بهترین خرید استقلالاز دست می رود؟

هافبک تیم اوساسونا قرار نیست فصل آینده را در این تیم سپری کندوی که برای دریافت رضایتنامه به اسپانیا سفر کرده قصد دارد فصل متفاوتی را سپری کند اما دراین میان پیشنهاد الغرافه قطررا پیش روی دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، الغرافه قطر که تیم متمولی است از جواد نکونام درخواست کرده است که با شرایط خوب و ایده ال وضعیت را برای حضور در این تیم فراهم و مهیا کنند.

این در حالی است که جواد نکونام ، با شرایط مناسب باشگاه استقلال روبروست و به اعضای این تیم قول داده است تا در صورت مهیا شدن شرایط برای جدایی از اوساسونا به صورت جدی به استقلال و اصرار مسئولان این تیم فکر کند از طرفی اعلام شده است که مسئولان اوساسونا، برای صادر کردن رضایتنامه نکونام ۲٫۵ میلیون یورو درخواست کردند و به همین دلیل تیم خواستار این بازیکن تنها این مبلغ را به باشگاه اسپانیایی پرداخت می کند و مبلغ درخواستی بازیکن ملی پوش جداگانه است.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال محدودیت در این رابطه ندارند اما شرایط مالی تیم های عربی نکونام را وسوسه کرده است تا از طریق مدیربرنامه هایش شرایط را برای حضور در تیم های عربی بررسی کند تا وی بتواند بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

شایان ذکر است، مسئولان تیم اوساسونا ، مدعی شدند که شرایط برای حفظ این بازیکن وجود ندارد و نکونام با پرداخت پول رضایتامه اش می تواند به هر باشگاهی که تمایل دارد برود و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

این در حالی است که هافبک تیم ایران در صورتی که مسئولان این تیم تمایل داشتند وی را حفظ کنند قصد داشت یک فصل دیگری را نیز دراین تیم سپری کند اما وضعیت متفاوت است و این بازیکن مورد تایید باشگاه اسپانیایی نیست و آنها قصد دارند هزینه ای که صرف نکونام کردند را برای خرید یک بازیکن جدید صرف کنند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.