پیش‌بینی هیتسفیلد از دیدارهای لیگ‌قهرمانان

۰۹اردیبهشت،

  دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه و چهارشنبه این هفته بین تیم‌های رئال مادرید با بورسیا دورتموند و بارسلونا با بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در دیدارهای رفت تیم‌های آلمانی نتیجه‌های بسیار خوبی گرفتند به شکلی که بایرن ۴ بر صفر بارسا را تحقیر کرد و دورتموند هم ۴ بر یک رئال را در هم کوبید.

اوتمار هیتسفیلد که اکنون هدایت تیم ملی فوتبال سوییس را به عهده دارد، پیش از این سرمربی‌گری تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند را نیز به عهده داشته است. او در مورد دیدارهای پیش رو در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بر این باور هستم که دورتموند راهی دیدار نهایی خواهد شد و در آن با بایرن دیدار خواهد کرد. البته کار بسیار سختی پیش روی تیم‌های آلمانی قرار دارد ولی آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. نه دورتموند و نه بایرن در خاک اسپانیا شکست نخواهند خورد.

هیتسفیلد که هم به همراه بایرن و هم با دورتموند توانسته لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند تاکید کرده تحت تاثیر نمایش تیم‌های آلمانی قرار گرفته که توانسته‌اند غول‌های اسپانیایی را مغلوب کنند. او عنوان کرده که پیروزی ژرمن‌ها برابر ماتادورها می‌تواند بدعت جدیدی در اروپا پایه گذاری کند.

«اگر به این موضوع توجه کنید که تیم‌های بزرگ بوندسلیگا، صدرنشینان لالیگا را با ۴ گل شکست داده‌اند، متوجه می‌شوید که بدعت جدیدی در فوتبال بنا نهاده شده است. البته دورتموند و بایرن باید به دیدارهای برگشت توجه ویژه‌ای داشته باشند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.