پیش‌فروش بلیت سفر به کره ماه آغاز شد

اولین سفر دور ماه به مسافت ۵۰۰ هزار مایل با استفاده از فضاپیمای دوران اتحاد شوروی که تغییر و ارتقا یافته، از اوایل سال ۲۰۲۲ آماده بهره برداری می‌شود.

کمپانی بریتانیایی سفرهای فضایی “اکسکالیبور آلماز” با استفاده از فضاپیمای “سالیوت کلاس”، به عنوان بخشی از نخستین ایستگاه‌های سفرفضایی در دوران اتحاد شوروی، اعلام کرد که آماده اعزام گردشگران دریک سفر دور ماه، ازاوایل ۲۰۲۲ است.

به گزارش نوستیا هزینه بالقوه سفر با این فضا پیما برای هر گردشگر فضایی، حدود ۱۰۰ میلیون پوند بریتانیا برابر با ۱۵۰ میلیون دلار می‌شود.

“آرت دوالا “مدیر اجرایی شرکت بریتانیایی یاد شده درجریان برگزاری یک همایش توریسم فضایی درلندن اعلام کرد که این شرکت از هم اکنون آماده فروش بلیت به مسافران علاقمند به سفر است.

ماموریت اصلی و هدف کمپانی “اکسکالیبور آلماز” کسب مقام پیشگامی در تامین سفرهای منظم و قابل اعتماد و ایمن برای تجربه سفر به فضا به توریست‌ها و مشتریان این گونه سفرها در سراسرجهان است.

این شرکت در تحقق این هدف دست به اعمال تغییرات عمده در فضاپیماهای ساخت روسیه شوروی زده که استفاده از کپسول‌ها و جایگاه‌های ویژه حمل مسافر همراه با باتری قابل شارژ است که در اتومبیل‌ها به کار می‌رود. هریک از این کپسول‌ها می‌تواند سه مسافر را درخود جای بدهد.(خبرگزاری میراث فرهنگی)


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.