پیش‌نمایش ایمیل‌ها در اوت‌ لوک

جام جم آنلاین: یکی از امکانات اوت‌لوک ۲۰۲۴، نمایش یک خط از متن ایمیل‌های دریافتی یا ارسالی به‌عنوان پیش‌نمایشی از ایمیل‌های شماست. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی ایمیل موردنظرتان را از میان تعداد زیادی از ایمیل‌ها پیدا کنید.

بسیاری از کاربران، این قابلیت را سودمند می‌دانند و به استفاده از آن می‌پردازند، اما کاربرانی هم وجود دارند که فعال بودن این قابلیت را ناقض حریم خصوصی خود می‌دانند زیرا ممکن است هر کاربر دیگری با یک نگاه به صندوق پست الکترونیک آنها، از محتوای ایمیل‌ها مطلع شود.

این کاربران می‌توانند برای حفظ امنیت و حریم خصوصی خود، از به‌کارگیری آن خودداری کرده و با طی مراحل زیر نسبت به غیرفعال‌کردن آن اقدام کنند:

۱ـ نرم‌افزار Outlook 2013 را اجرا کنید.

۲ـ از میان تب‌های بخش بالای نرم‌افزار، تب View را انتخاب کنید.

۳ـ از میان گزینه‌های موجود، Message Preview را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا منوی مربوط به آن نمایش داده شود.

۴ـ در منوی به‌نمایش درآمده گزینه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها گزینه Off است. با انتخاب این گزینه، پیش‌نمایش محتوای ایمیل‌ها غیرفعال شده و می‌توانید با خیال راحت به استفاده از اوت‌لوک ادامه دهید.

توجه: چنانچه قصد دارید عکس این عمل را انجام دهید یعنی تعداد خطوط پیش‌نمایش را از یک خط بیشتر کنید، می‌توانید از میان گزینه‌های موجود در مرحله ۴، گزینه ۲ Lines یا ۳ Lines را جهت نمایش دو یا سه خط از محتوای ایمیل ‌ها انتخاب کنید.(جام جم – ضمیمه کلیک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.