پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو آغازمی شود

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش ایکوپرس ، مهندس عبداله بابایی با بیان این مطلب گفت : شرکت ایران خودرو  به منظور تثبیت بازار و اطمینان به مردم ، شرایطی فراهم کرده است ، تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند ، به صورت پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت در سرتا سر کشوراقدام کنند.

 وی در باره روش پرداخت خرید قطعی خودرو ها اظهارداشت : متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو ، دغه دغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهدداشت .

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکیدکرد : خودرو ها با قیمت مشخص و مصوب درسایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود .

بابایی به قیمت خودروها اشاره کرد و گفت : پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با استاندارد یورو ۲ به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال وپیش پرداخت ۲۰۸ میلیون ریال و تحویل ۷۵ روزه و  سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی قیمت قطعی ۲۷۹میلیون ۸۰۰هزار ریال و با پیش پرداخت ۱۹۰میلیون ریال و تحویل ۶۰روز خواهد بود

 

وی افزود:سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۶۷میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با زمان تحویل ۶۰روزه است

وی در خصوص پیش فروش قطعی پژو گفت : پژو۴۰۵ جی ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی۲۵۱میلیون ۸۰۰هزارریال و ودیعه پرداخت آن  ۱۸۰میلیون ریال با تحویل ۶۰روزه می باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد :پژو۴۰۵ جی ال ایکس دوگانه سوز به قیمت ۲۶۶میلیون ۶۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ۲۱۰میلیون ریال با تحویل ۹۰روزه عرضه می شود.

بابایی ادامه داد:پیش فروش قطعی پژو پارس ال ایکس با موتور تی یو ۵ با قیمت  ۳۳۶میلیون ریال و پیش پرداخت ۲۸۵میلیون ریال و تحویل آن ۹۰روزه خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد:پژو پارس دوگانه سوز با قیمت قطعی ۳۱۲میلیون ۸۰۰هزار ریال و پیش پرداخت ان ۲۸۰میلیون ریال و با تحویل ۹۰روزه عرضه می شود.

بابایی افزود:تمامی خودروهای عرضه شده به استثنای خودرو پژو۴۰۵ اس ال ایکس

دارای استاندارد یورو۴ می باشند.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. hadis:

    lotfan kenare darje mataleb tarikh zekr konid

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.