پینگ‌پنگ بازان کشورمان حریفان خود را شناختند

 به نقل از سایت فدراسیون پینگ پنگ، قرعه کشی بخش مردان المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور ۶۹ بازیکن برگزار شد و بازیکنان در چهار مرحله قرعه کشی شدند.

در پیکارهای انفرادی بازیکنان در مرحله مقدماتی ( ۲۱ بازیکن آخر سیدگذاری) ، دور اول (۱۶ بازیکن سوم سیدگذاری) ، دور دوم (۱۶ بازیکن دوم سیدگذاری) و دور سوم ( ۱۶ بازیکن برتر المپیک) تقسیم شدند و به مصاف هم می‌روند.

نوشاد عالمیان، ملی پوش ارزنده کشورمان در سید ۳۲ با دو بازیکن دیگر از کره شمالی و اکراین مشترک بود که بازیکن کره شمالی خوش شانس تر بود و قرعه را برد تا از دور دوم به مصاف حریفان خود برود.

در مرحله مقدماتی مایوسی آگبتولگو از توگو با رنکینگ ۱۲۲۱ مقابل جوستین هان بازیکن چینی الاصل استرالیا با رتبه جهانی ۳۸۶ قرار می‌گیرد و برنده این دو بازیکن به مصاف نوشاد عالمیان می‌رود. پیروزی عالمیان مقابل برنده این دو بازیکن کاملاً در دسترس است و در صورت پیروزی وی در اولین دیدار، در بازی دوم خود مقابل تانگ پنگ با رنکینگ جهانی ۳۱ از هنگ کنگ قرار می گیرد

قرعه کشی بخش زنان المپیک نیز با شرکت ۶۹ بازیکن انجام شد که ندا شهسواری، اولین بانوی المپیکی کشورمان با رده جهانی ۴۹۱ در اولین گام بایستی به مصاف اوشونایکه با رنکینگ جهانی ۲۹۲ از نیجریه برود. این مسابقه صبح روز هفتم مردادماه برگزار خواهد شد. برنده این بازی مقابل بازیکنی از ایتالیا قرار خواهد گرفت.

در پیکارهای انفرادی زنان نیز همچون مردان بازیکنان در مرحله مقدماتی ( ۲۱ بازیکن آخر سیدگذاری)، دور اول (۱۶ بازیکن سوم سیدگذاری)، دور دوم (۱۶ بازیکن دوم سیدگذاری) و دور سوم ( ۱۶ بازیکن برتر المپیک) تقسیم شدند و به مصاف هم می روند


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.