پیوس: دیگر نباید فرصتی iبه ژوزه داده شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

  فرشاد پیوس در گفتگویی اظهار داشت: دیگر نباید فرصتی iبه ژوزه داده شود، زیرا نتوانست در این بازیهای انجام شده کمکی iبه تیم کند و این ۲۰ روز تعطیلات لیگ iبهترین فرصت برای ایجاد تغییرات در تیم است.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی افزود: ژوزه هیچ کمکی iبه ایجاد دوستی و اتحاد بین بازیکنان نکرد و هنوز با چند بازی نتوانسته است سیستم تیم و بازیکنان بشناسد و دائماً بازیکنان و سیستم را تغییر می دهد و فقط وعده سال بعد را می دهد در حالی که معلوم نیست سال بعد چه کسی مدیر است و چگونه برنامه ریزی خواهد نمود.

کارشناس فوتبال خاطر نشان نمود: ژوزه دائماً توپ را در زمین حریف می اندازد و بحث سال بعد را پیش می کشد، اواگر می توانست احساس با این بازیکنان و امکانات خوب می توانست نتیجه بگیرد، زیرا ما در همه پست ها iبهترین بازیکنان را داریم، فقط مقداری خط هافبک دفاعی ما ضعیف است.

پیوس در خصوص علی کریمی گفت: ژوزه iبه دنبال منفعت خود است و اخراج کریمی نیز iبه نفع او است ولی رویانیان باید با قدرت جلوی او بایستد و از کریمی حمایت کند زیرا ژوزه با نتیجه نگرفتن پول خود را می گیرد و می رود ولی بازگشت کریمی iبه نفع تیم است وباعث خوشحالی هواداران می شود.

وی در ارتباط با برگزار نکردن جام حذفی گفت: از نظر من فدراسیون برنامه ریزی خوبی انجام داده است زیرا با رفتن ما iبه جام جهانی نگاه کشورهای اروپایی iبه تیم ملی کشور ما بر می گردد و این iبه لیگ وبازیکنان ما کمک خواهد نمود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح نمود: در اولویت فوتبال ما ابتدا جام جهانی و بعد جام حذفی است، انشاءالله اگر تیم ملی iبه جام جهانی صعود کند این برگزار نکردن جبران می شود و زیرا هرچه بازیها سبک تر باشد iبه نفع بازیکنان تیم ملی است.

وی در پایان گفت: انشاءالله تیم ملی بتواند موفقیت های خوبی کسب کند و ما می توانیم در سال آینده جام حذفی را هرچه iبهتر برگزار کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.