پیوس: لبنان تیم درجه پنجمی آسیا هم نیست

۱۶ام بهمن ،

فرشاد پیوس گفت: نباید حساسیتی برای این بازی ایجاد کنند، زیرا بازی خیلی سختی نیست، لبنان یک تیم درجه پنجمی آسیا هم محسوب نمی شود که در بازی قبل به طور اتفاقی به آنها باختیم و همان یکبار بود و دیگر تکرار نمی شود زیرا بچه ها هیچ آمادگی نداشتند و تیم لبنان را دست کم گرفته بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: لبنان تیمی نیست که بخواهیم راجع به آن بحث کنیم بازیکنان باید یک بازی هجومی انجام دهند و از سه فوروارد استفاده شود، نباید ما در زمین خودمان به این تیم ببازیم.

وی اظهار داشت: اگر دقایق اول بتوانیم گل را بزنیم شرایط برای یک برد پرگل فراهم خواهد شد و راحت می توانیم پنج- شش گل را وارد دروازه لبنان کنیم. البته وجود هواداران انگیزه بازیکنان برای گلزنی را بیش تر خواهد کرد و بازی راحت تری برای تیم ملی رقم می خورد.

پیوس در خصوص بازیکنان جدید دعوت شده گفت: یکی از کارهای خوب کی روش دعوت بازیکنان جدید و با انگیزه است که دنبال جویای نام می باشند و می توانند خود را برای آینده آماده کنند و در این بازی مثمر ثمر خواهند بود.

وی در خصوص دروازه بانان جدید دعوت شده گفت: دروازه بانان جدید دعوت شده بازیکنان خوبی می باشند که در باشگاه های خود بسیار خوب کار کرده اند اما تا به حال تجربه بازی ملی را نداشته اند و با ترس و واهمه در دروازه خواهند ایستاد، امیدوارهستم مسئولین و کفاشیان با کی روش صحبت کنند و او را به تیم ملی برگردانند زیرا رحمتی یکی از بهترین دروازه بانان آسیا است و در حال حاضر از آمادگی بیش تری نسبت به دروازه بانان تازه دعوت شده برخوردار است.

پیوس در ارتباط با شرایط فعلی پرسپولیس نیز اظهار داشت: مساوی های پشت سرهم چیزی از باخت کم ندارد، با این شرایط ما جدول لیگ را از دست داده ایم و نهایتا ششم – هفتم خواهیم ماند، پرسپولیس باید تمام فکر و ذکرش را برای جام جذفی بگذارد و باید کادر فنی و بازیکنان تلاش و فعالیت خود را زیاد کنند و هماهنگی بیش تر خود را برای جام حذفی بگذارند تا بتوانند با قهرمانی جام حذفی هواداران را خوشحال کنند و سهمیه آسیا را کسب کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.