پیوس: مایلی‌کهن و دایی بهترین گزینه می باشند

۲۸اردیبهشت،

فرشاد پیوس در مورد اینکه چرا در جلسه امروز پیشکسوتان حاضر نشده است، گفت: در این جلسات نمی‌روم، به پیشکسوتان دائما وعده و وعید می‌دهند اما در نهایت رویانیان کار خودش را انجام می‌دهد. این کارها برای یک مدیر سطح بالا خوب نیست. کمیته فنی برای خود یک مربی و هیئت مدیره برای خودش یک مربی دیگر معرفی می‌کند در باشگاه بلبشویی شده است و هر کسی به دنبال باند و رفقای خودش است.

به گزارش فارس ، وی افزود: با این کارها دل هواداران را آزرده کرده‌ایم. حضور اشخاص مختلف در پرسپولیس مطرح می‌شود برای اینکه مردم ساکت شوند. آن زمان مخالف آوردن ژوزه بودیم دیدید که چه نتایجی گرفت، سپس مربی ایرانی آوردند که کارنامه نداشت و دیدید در حضور ۱۰۰ هزار هوادار خوب جام را از دست داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد این که کمیته فنی پارسال اعتقاد بر حضور مربی ایرانی داشت اما در نهایت مربی خارجی آوردند و امسال نیز نظر کمیته فنی استفاده از پرسپولیسی بود اما مثل اینکه باشگاه با ابراهیم‌زاده به توافق رسیده است، اظهار داشت: به قول علی پروین کمیته فنی کشک است. پیشکسوتان اصلا نباید در این جلسات شرکت کنند و خودشان را ارزان بفروشند. همه این جلسات الکی می باشند و سرکار گذاشتن پیشکسوتانی است که زحمت زیادی کشیدند. پیشکسوتان اشخاص بزرگی می باشند و نباید در این جلسات شرکت کنند.

وی در مورد اینکه نام اشخاص زیادی برای هدایت پرسپولیس عنوان شده است، گفت: متاسفانه هر کسی به فکر منفعت خودش است و این تصمیمات باشگاه را نابود می‌‌کند. هواداران میلیونی پرسپولیس که عشق و علاقه زیادی به تیم خود دارند، ناراحت می باشند. من حرف دل مردم را می‌زنم آنها در کوچه و خیابان وقتی ما را می‌بینند درد دل می‌کنند و از ما می‌خواهند که صحبت‌هایشان را بیان کنیم. رویانیان مدیر خوبی است ولی مشاوران بد او نتوانستند به او کمک کنند.

پیوس در مورد اینکه چه مربی می‌تواند پرسپولیس را کمک کند، عنوان کرد: مدیران باشگاه باز هم اشتباهات قبل را تکرار می‌کنند و در حالی که هنوز سرمربی تیم مشخص نشده، متوجه می‌شویم که با تعدادی از بازیکنان به توافق رسیده‌اند. ابتدا باید مربی انتخاب شود و سپس به فکر جذب بازیکن شد. به نظر من می‌توانستند تا الان یک مربی خوب خارجی بیاورند و با گذاشتن دستیاران پرسپولیسی در کنار او تیم را در مسیر خوبی قرار دهند.

وی افزود: محمد مایلی‌کهن و علی دایی نیز جزو بهترین گزینه‌ها برای هدایت پرسپولیس می باشند. تقریبا یک ماه از پایان بازی‌ها می‌گذرد اما هنوز مربی انتخاب نشده است. هواداران فقط وعده و وعید می‌شنوند و این روزها ناراحت می باشند. رویانیان اگر مشاوران خوبی داشت، وضعیت پرسپولیس اکنون بهتر بود. هر کسی که به عنوان آخرین نفر رویانیان را ببیند و حرف آخر را بزند رویانیان به این صحبت عمل می‌کند.

پیوس در مورد گزینه‌هایی که برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌شود، عنوان کرد: دوست داریم مربی پرسپولیس ایرانی باشد، اما از قدیم گفته‌اند، آزموده را آزمودن خطاست. نباید به بیراهه برویم و اشخاصی که امتحان خود را پس داده‌اند به پرسپولیس برگردانیم. به نظر من مایلی‌کهن با نظم خوبی که دارد می‌تواند پرسپولیس را در شرایط خوبی نگه دارد و یا علی دایی که ۲ جام برای پرسپولیس کسب کرده گزینه بسیار مناسبی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران دلشان شکسته و ناراحت می باشند. باید اشخاص کاربلد به پرسپولیس آورده شد نه اینکه تجربه‌های بد قبل تکرار شود. آدم‌های نو با تفکرات نو می‌توانند پرسپولیس را در مسیر درستی قرار دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.