پیکه: تعجب آور است که رئال الان فقط ۱ امتیاز دارد

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی راجع به شروع عجیب رئال مادرید در رقابتهای این فصل لالیگا صحبت کرده و در عین حال به این نکته اشاره کرده که رقابتهای یک فصل، شامل ۳۸ بازی است.

رئال مادرید در اولین بازی اش در فصل جدید رقابتهای لالیگا مقابل والنسیا به تساوی رسید و در هفته دوم با نتیجه ۱-۲ مغلوب ختافه شد و بارسلونا با کسب برد ۱-۲ مقابل اوساسونا فاصله اش در صدر جدول با رئال را به ۵ امتیاز افزایش داد.

پیکه در صحبتهایی با اشاره به شروع ضعیف رئال در رقابتهای این فصل لالیگا به این نکته اشاره کرد که با این وجود، نبردی طولانی برای کسب جام این فصل لالیگا در راه است.

پیکه در کنفرانسی خبری در بارسلونا گفت:«این تعجب آور است که رئال در حال حاضر تنها یک امتیاز دارد. البته آنها به راحتی می توانند ۳۰ بازی بعدی شان را بدون شکست پشت سربگذارند.»

پیکه درمورد شرایط فردی اش گفت:« من برای این فصل انگیزه های زیادی داشتم. نمی شد شروعی بهتر از این داشت ولی لالیگا رقابتی است که شامل ۳۸ بازی است و نه فقط ۲ بازی.»

درحالی که هنوز مشخص نیست که ایا کارلس پویول به بازی دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا خواهد رسید یا خیر، پیکه اعلام کرد که با شناختی که از پویول دارد، این اتفاق خواهد افتاد.

کارلس پویول در جریان دیدار تیمش مقابل اوساسونا و در پی برخورد با رولاند لاما، دچار شکستگی استخوان گونه شد و پیکه درمورد احتمال حضور او در بازی برگشت سوپرکاپ گفت:« با شناختی که من از او دارم، نمی توانم بگویم که او به طور قطع در بازی ۴شنبه حضور نخواهد داشت.»

پیکه درمورد بازی پیش روی تیمش مقابل رئال ادامه داد:« ما می خواهیم قهرمان سوپرکاپ شویم. اگر این اتفاق بیفتد، این چهارمین قهرمانی متوالی ما در سوپرکاپ خواهد بود. ما برای برد در این بازی روانه مادرید خواهیم شد.»

رئال مادرید امروز لوکا مودریچ را به صورت رسمی به خدمت گرفت و پیکه در تمجید از خرید جدید تیم مادریدی گفت:« مودریچ بازیکن خیلی خوبی است که می تواند به خوبی خط میانی تیمش را تحت کنترل بگیرد. حالا باید ببینیم که او چطور در رئال و در رقابتهای لالیگا جا می افتد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.