پیگرینی:منچسترسیتی مدعی همه جام‌ها است

۲۵خردادماه،

مانوئل پیگرینی که روز قبل به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی انتخاب شد اعلام کرده پیشنهاد این تیم را بالاتر از سایر تیم‌ها قرار داده و راهی این تیم شده است.

به نقل از فارس، او با قراردادی سه ساله جانشین روبرتو مانچینی شد که فصل قبل و پس از سال ۱۹۶۸ اولین قهرمانی در لیگ انگلیس را برای این تیم به ارمغان آورد.

فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی چندی پیش تاکید کرده بود این تیم قصد دارد در پنج سال آینده جام‌های معتبری را به ویترین افتخارهای خود اضافه کند. این صحبت‌ها اکنون از سوی پیگرینی نیز تکرار شده‌اند.

«همه می‌دانند وقتی وارد باشگاهی مانند منچسترسیتی می‌شوید باید در جام‌های مختلف عنوان قهرمانی را به دست آورید. این باشگاه پول‌های زیادی برای بالا بردن کیفیت تیم خود هزینه کرده است. شاید سیتی در این فصل زیاد موفق عمل نکرد ولی اطمینان دارم که فصل آینده بتوانیم همه چیز را جبران کنیم. قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا مد نظر سران باشگاه است. آنها همه چیز را می‌خواهند.»

پیگیرینی همچنین اعلام کرده زمانی که با مالاگا به آن شکل و در ثانیه‌های پایانی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است، تردیدی نداشته که راهی منچسترسیتی خواهد شد.

«پیشنهادهای همکاری زیادی داشتم ولی پس از آنکه با خلدون المبارک، فران سوریانو و چیکی بگریستین صحبت کردم متوجه شدم که می‌توانیم یک تیم بزرگ باشیم. من نیز می‌توانم سیتی را به تمام چیزهایی که می‌خواهد برسانم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.