پیگیری طرح انتزاع وظایف وزاتخانه‌‌ جهاد کشاورزی از صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون مشترک

بیرانوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: طرح انتزاع وزاتخانه‌‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون مشترک پیگیری می‌شود و این کمیسیون حداکثر تلاش خود را برای ارائه بهترین نظر به کار می‌گیرد.

بهرام بیرانوند نماینده مردم لرستان و بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در ارتباط با آخرین تحولات طرح انتزاع وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: کمیسیون مشترکی متشکل از صنایع، اجتماعی و کشاورزی در این ارتباط مشغول به کار است و این کمیسیون دستگاه‌های مختلف را برای ارائه نظری جامع جهت تحویل به صحن علنی آماده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نمایندگانی را به این کمیسیون فرستاده‌اند، ادامه داد: کارشناسان بانکی نیز قرار است نمایندگانی از دستگاه ذیر‌بط به این کمیسیون بفرستد تا نقطه نظرات خود را جهت تکمیل این طرح ارائه دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی از واگذاری بخشی از وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی خبرداد و اظهار داشت: پیشنهاد کمیسیون مشترک این است که بخش‌هایی از تجارت، بازرگانی و صنایع مرتبط بلافصل به وزارتخانه کشاورزی محول شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون مشترک طرح انتزاع دو وزارتخانه خواهان این است که از شتاب‌زدگی در طرح انتزاع وظایف وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی جلوگیری شود و حداکثر تلاش خود را برای ارائه بهترین نظر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.