پژمان‌بازغی در لباس روحانی+تصویر

هم‌اکنون ۵۰ درصد از تدوین کار توسط مستانه مهاجر به اتمام رسیده است

«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره مراحل ساخت فیلم «روز ملاقات» گفت: هم‌اکنون ۵۰ درصد از تدوین کار توسط مستانه مهاجر به اتمام رسیده است و با توجه به محوریت داستان، امیدوارم این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان حضور داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود نوجوانی است که در کانون اصلاح و تربیت دوران محکومیتش را سپری می‌کند. او بچه بی‌سرپرستی است و از اینکه کسی را ندارد تا به ملاقاتش بیاید، رنج می‌برد.

مسعود که اهل مشهد است برای امام رضا(ع) نامه می‌نویسد. چند روز بعد روحانی جوانی (رحمت) از طرف آستان قدس رضوی به ملاقاتش می‌رود. رحمت بعد از ملاقات مسعود به دنبال حل مشکل او می‌رود و قصد دارد که حکم آزادی او را از قاضی بگیرد. رحمت حکم آزادی مسعود را می‌گیرد اما از آن سو مسعود از کانون فرار کرده است. رحمت برای بازگرداندن مسعود به کانون و اجرا شدن حکم آزادیش به دنبال مسعود به سمت مشهد می‌رود.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

کارگردان: مهرداد غفارزاده، فیلمنامه‌نویس: اکبر روح (بر اساس طرحی از مهرداد غفارزاده)، مشاور فیلمنامه: محمد مهدی عسگرپور، تصویربردار: سینا کرمانی‌زاده، صدابردار: علی کیان‌ارثی، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، گریم: امیر ربیعی، برنامه‌نویس و دستیار کارگردان: حمید رضا غفارزاده، منشی صحنه: فاطمه فاضلی، مدیر تولید: سید مقصود میرهاشمی، دستیار تولید: مهدی جمشیدی، عکاس: علی لامعی، تهیه‌کننده: مهدی غنی‌یاری، بازیگران: پژمان بازغی، ابراهیم زارعی، نفیسه روشن، میرطاهر مظلومی، رضا آحادی، ملکه رنجبر، پروین ملکی، پوریا ایرانی‌صفت و فاطمه فاضلی، به سفارش سیما فیلم.

به گزارش فارس، ‌مهرداد غفارزاده سال گذشته با اولین فیلم بلندی که ساخته است در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با فیلم «گیرنده» حضور داشت و توانست در بخش مسابقه اصلی و بخش فیلم‌های اول در پنج رشته کاندید شود و سه جایزه در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد دریافت نماید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.