«پژمان» بعد از ماه رمضان پخش می گردد

۲۳اردیبهشت،

ساخت سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت تا آخر اردیبهشت ماه تمام می گردد و قرار است بعد از ماه رمضان به روی آنتن برود. بازی امیرحسین رستمی در نقش خودش به تازگی در سریال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ ساخت سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت تا آخر اردیبهشت ماه تمام می گردد و قرار است بعد از ماه رمضان به روی آنتن برود. بازی امیرحسین رستمی در نقش خودش به تازگی در سریال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پیش از این قرار بود این سریال ایام نوروز ۹۲ روی آنتن رود و سپس صحبت از پخش آن در بهار بود اما پس از آنکه مشخص شد این مجموعه پس از ماه رمضان به نمایش درمی آید، گروه به سبب فرصت بیشتری که در اختیار دارند، قسمت های پایانی را با فراغ بال و آرامش ضبط می کنند.

ضمن اینکه پیمان و مهراب قاسم خانی نیز به همین سبب شوخی ها و خرده قصه های بیشتری را طراحی کرده و نوشته اند تا بار طنز سریال افزایش یابد. به نقل از رضا کریمی، مدیر تولید پروژه، موسیقی این سریال را نیز گروه دنگ شو می سازد. در این سریال پژمان جمشیدی از فوتبالیست های سابق تیم ملی کشور نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می گردد که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای ستارگی است و نمی خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است.

با وجود این، شرایط مالی نامساعد و بعضی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر خانواده اش شده، او را مجبور می کندکه قید زندگی لوکس و پرخرجش را بزند و پس از سال ها دوباره نزد خانواده اش بازگردد.

پژمان حالا باید در ۳۵ سالگی خودش را آماده یک زندگی تازه کند؛ زندگی که ماجراهای تازه ای را پیش روی او قرار خواهد داد. سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی، اردشیر کاظمی و … دیگر بازیگران اصلی این سریال می باشند.

منبع: روزنامه تماشا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.