پژمان منتظری: سبب دعوت شدنم به تیم ملی را نمی‌دانم/ استقلال در گروه سختی قرار گرفت

۱۶م آذر ،

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم، اما استقلال تیم کمی نیست و وقتی اهداف بزرگی دارد، باید بزرگ هم نگاه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پژمان منتظری، در جریان تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که به دستور کارلوس کی‌روش استراحت می‌کرد، به خبرنگاران گفت: با توجه به این که بازی استقلال یک روز دیرتر از سایر تیم‌های باشگاهی برگزار شد، کی‌روش به من گفت که می‌توانم امروز استراحت کنم و تمرین نداشته باشم.

وی گفت: بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و قطعا می‌توانند بازی‌های قابل قبولی را در تورنمنت غرب آسیا انجام دهند. حضور بازیکنان با تجربه کنار جوان‌ها هم مفید خواهد بود. هدف اول تیم ملی انجام دادن بازی‌های خوب برابر تیم‌های عربی خواهد بود و پس از آن به قهرمانی در این تورنمنت هم نگاه خواهیم کرد.

منتظری در پاسخ به این سوال که چرا از میان مدافعان اصلی و با تجربه تیم ملی شما به تورنمنت غرب آسیا دعوت شده‌اید، گفت: این نظر کادر فنی بوده و کی‌روش چیزی در این باره به من نگفته است. به هر حال من همیشه در خدمت تیم ملی خواهم بود و امیدوارم بتوانم حضور مثمرثمری در تیم ملی داشته باشم.

منتظری دربارهٔ قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروه شدن استقلال با الهلال عربستان، الاهلی امارات و الریان قطر گفت: گروه بسیار سختی است، اما خب استقلال هم تیم کوچکی نیست. تیمی که هدف‌های بزرگ دارد، باید بزرگ نگاه کند. شاید مصاف با این حریفان دشوار باشد، اما بدون نگاه به قدرت آنها با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

وی دربارهٔ پیوستن حسن اشجاری به استقلال چیزی نگفت و تنها عنوان کرد: بهتر است در این باره صحبت نکنم و وقتی در اردوی تیم ملی هستم روی برنامه‌های این تیم متمرکز شوم.

مدافع ملی‌پوش تیم استقلال همچنین در واکنش به کاپیتانی تیم ملی در تورنمنت غرب آسیا، خاطر نشان کرد: این که چه کسی کاپیتان تیم ملی باشد، اصلا مهم نیست و هیچ کسی در تیم به آن فکر نمی‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.