پژمان نوری: اگر یک گل در کره می‌زدیم همه چیز فرق می‌کرد/ آنها از ورزشگاه آزادی می‌ترسند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پژمان نوری مدافع چپ پای استقلال معتقد است که این تیم هنوز برای جبران شکست مقابل اف سی سئول و صعود به فینال لیگ قهرمانان شانس دارد.

نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد شکست استقلال و شانس کمی که بسیار‌ها برای صعود این تیم قائل می باشند گفت:« نتیجه بازی رفت طوری رقم خورد که حالا کار ما سخت شده است. ما اگر در آن بازی یک گل به تیم کره‌ای می‌زدیم الان شرایط فرق می‌کرد و می‌توانستیم خودمان را در فینال ببینیم. روز چهارشنبه یک ماموریت سخت داریم ولی نباید دست روی دست بگذاریم و ناامید شویم. در بازی رفت حقمان این بود که گل بزنیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فقط امیدوارم در تهران بدشانس نباشیم و توپ‌هایمان وارد دروازه شود.»
نوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال توان زدن ۳ گل به اف سی سئول را دارد خاطرنشان کرد:« مطمئنا این کار سخت است ولی به هیچ عنوان غیرممکن نیست. ما باید این کار سخت را انجام دهیم و روز چهارشنبه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. مطمئن باشید جو ورزشگاه آزادی می‌تواند روی کره‌ای‌ها تاثیر بگذارد و قطعا آنها از این استادیوم می‌ترسند.»
نوری در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« آنها از امتیاز میزبانی استفاده کردند و حالا نوبت ماست که در ورزشگاه آزادی قدرت خودمان را به حریف دیکته کنیم. شکست با اختلاف دو گل در کره حق استقلال نبود ولی امیدوارم در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم و به فینال آسیا برسیم. امیدوارم روز چهارشنبه یک حماسه بزرگ را خلق کنیم تا استقلالی‌ها خوشحال شوند.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.