پیاده رو های خیابان ولیعصر(عج) بازسازی شد

۰۹ام بهمن ،

شهرداری منطقه ۳ در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر بازسازی مسیر پیاده روی خیابان ولیعصر (عج) را به متراژ ۴ هزار متر مربع به پایان رساند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۳، موسوی شهردار ناحیه ۲ با بیان این مطلب افزود: سنگفرش و کفپوش های قسمت های شرقی و غربی پیاده روی محدوده خیابان ولیعصر(عج) بهسازی و بازسازی شد.
وی با اشاره به کاربری های مختلف این خیابان در مناسبت ها ی فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: عملیات بازسازی پیاده روی ولیعصر(عج) از چهارراه پارک وی تا بزرگراه نیایش با رعایت تمامی نکات ایمنی اجرا شد.
شهردار ناحیه ۲ خاطرنشان کرد: سنگفرش قسمت های شرقی و غربی پیاده روی خیابان ولیعصر(عج) بوسیله کفپوش های بتونی مرمت شده است. 
موسوی در پاسخ به این سوال که زمان استاندارد بهسازی و بازسازی سنگفرش و کفپوش های پیاده روها  چقدر است تاکید کرد: این امر تحت تاثیر بسیاری از متغیرها و عوامل در شهر تهران است گاهی به سبب حفاری های سازمان های مختلف مدت زمان بازسازی به طول یکسال است.
شهردار ناحیه ۲ ابراز کرد: تعویض و بازسازی تمامی تابلوها و علائم ترافیکی، ۸۰۰ تن روکش آسفالت در مسیر اتوبوس های تندرو، احداث سرویس بهداشتی در تقاطع خیابان ولیعصر(عج) نیایش با مصالح سبک lsf از دیگر اقدامات این ناحیه است.
موسوی تصریح کرد: درارزیابی های شش ماهه اول سال ۹۱، ناحیه ۲ در میان نواحی ششگانه منطقه حائز رتبه اول شد و در مقایسه با نواحی ۱۲۳ گانه رتبه چهارم را کسب کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.