پیامک “پاداش ریاست جمهوری” برای کارمندان!

پوستین دوز نرفته استارت زد . هر کارمند ۳۰۰ هزار تومان

همکار گرامی: طبق دستور مدیریت محترم عامل جناب مهندس پوستین دوز به مناسبت هفته دولت مبلغ سه میلیون ریال به عنوان پاداش ریاست جمهوری به شما اختصاص یافته است .

در حالی که تنها یک هفته از نشستن پوستین دوز بر بالاترین صندلی صنایع مس کشور می گذرد ، اقدامات تبلیغاتی وی برای کارمندان این مجموعه آغاز شده است .
به گزارش خبرنگار صراط، نعمت اله پوستین دوز از دوستان نزدیک اسفندیار رحیم مشایی ، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان حاضر شد مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا را واگذار کرده و به صنعت مس کشور منتقل شود .
با ورود پوستین دوز به ساختمان شرکت ملی صنایع مس وی در یکی از اولین اقدامات خود پیامکی را برای کارمندان مس کشور ارسال کرد . در محتوای این پیامک خوشحال کننده به دستور مدیریت عامل – پوستین دوز- جهت پرداخت هدیه سه میلیون ریالی به کارمندان صنایع مس اشاره شده بود .
بنا بر این گزارش در پیامک مذکور آمده : “همکار گرامی: طبق دستور مدیریت محترم عامل جناب مهندس پوستین دوز به مناسبت هفته دولت مبلغ سه میلیون ریال به عنوان پاداش ریاست جمهوری به شما اختصاص یافته است .”
هنوز مشخص نیست آیا دیگر مراکز صنعتی و یا دستگاههای دولتی هم به کارمندان خود چنین پاداشی را اهدا کرده اند یا نه اما تامین بودجه هدیه های اینچنینی در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد .
 اینکه چرا هدیه ۳۰۰ هزار تومانی کارمندان مس بلافاصله پس از نشستن پوستین دوز به صندلی مدیرعاملی مس و با عنوان “پاداش ریاست جمهوری” برای این افراد در نظر گرفته شده است از جمله مواردی است که شائبه تبلیغاتی بودن این اقدام را تقویت کرده است .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.