پیام‌های تسلیت فاطمه معتمدآریا و مهتاب کرامتی به زلزله‌زدگان

به گزارش ایسنا، فاطمه معتمدآریا سفیر سابق مهرآفرین در پی زلزله آذربایجان شرقی و درگذشت جمعی از هم‌‌وطنان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

 

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها به سوگ مادرش نشسته است در این پیام کوتاه  آورده است:

 

«با سپاس فراوان از همه دوستان و همکاران و بزرگان عزیز و فرهیخته‌ای که با کلام و پیام و حضور و نوشته‌های گرم شان مرا در تحمل درد بی پایان فقدان مادر یاری دادند با قلبی آکنده از اندوه نه در سوگ مادر که در گرانبهای هستی‌ام بود، رنج و مصیبت بزرگ از دست رفتن جان صدها هم وطن را در زیر آوارهای زلزله به همگان تسلیت می‌گویم.»

مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف ایران نیز مراتب تسلیت و همدری عمیق خود را با مردم ایران به ویژه خانواده‌های کشته شدگان و مجروحین زلزله اخیر آذربایجان شرقی ابراز کرد.

 

مهتاب کرامتی در این ارتباط به مهر گفت: «ضمن ابراز تاسف از وقوع این زلزله مرگبار، مایلم با خانواده‌های قربانیان این حادثه همدردی کرده و برای بازماندگان آرزوی سلامت و بهبود می‌کنم.»

 

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به هر نحو ممکن به مردم زلزله‌زده، افزود: «دفتر یونیسف در ایران ضمن تماس با دولت جمهوری اسلامی آمادگی و تعهد خود را برای ارائه هرگونه کمک ابراز کرده است. من نیز حاضرم هر قدمی لازم باشد برای کمک به زنان و کودکان آسیب دیده از زلزله بردارم.»

 

کرامتی تاکید کرد: «یونیسف نقش مهمی در عملیات کمک‌رسانی در پی زلزله بم ایفا کرد. این نهاد دارای تجارب بین‌المللی زیادی برای مداخله در شرایط اضطراری است و آماده کمک‌رسانی در این زمینه است.»

 

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.