پیام‌ تبریک ۵ فدراسیون فوتبال به مهدی تاج

تاریخ انتشار: ۱۵ May 2016 | 1:30 pm

پیام‌ تبریک 5 فدراسیون فوتبال به مهدی تاج

فدراسیون های فوتبال هلند، قطر، اوکراین، مقدونیه و کره جنوبی در پیام هایی جداگانه انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفتند.

در نامه ارسالی از سوی ‘مایکل ون پراگ’ رئیس فدراسیون فوتبال هلند آمده است: انتخاب شما به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را صمیمانه تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت و خشنودی در مدیریت امور توسعه فوتبال کشورتان را دارم.

همچنین ‘حامد بن خلیفه’ رئیس فدراسیون فوتبال قطر نیز در نامه خود به تاج نوشت: آرزوی کسب بیشترین موفقیت‌ها را در پست جدیدتان دارم و امیدوارم همکاری های دو جانبه و مثمرثمر بین فدراسیون‌هایمان ادامه داشته باشد.

‘اندری پاولکو’ رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین ضمن تبریک به مهدی تاج در نامه خود آورده است: برای شما و تیم ملی کشورتان آرزوی فتح قله‌های بیشتر در راستای توسعه پرطرفدارترین رشته ورزشی روی این سیاره خاکی را دارم. فدراسیون فوتبال اوکراین به شما و فدراسیون فوتبال ایران ارادت خاصی دارد.

‘ایلچو’ رئیس فدراسیون فوتبال مقدونیه ضمن آرزوی موفقیت برای مهدی تاج در پست ریاست فدراسیون فوتبال ایران، گفت: صمیمانه به علی کفاشیان و الهه عرب عامری به عنوان نفرات منتخب در پست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران نیز تبریک می‌گویم. امیدوارم همکاری‌های دوجانبه‌مان همچنان ادامه پیدا کند.

‘مانگ گیو چونگ’ رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی نیز در نامه ارسالی خود به مهدی تاج نوشت: با اعلام علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال متوجه شدیم که شما در مجمع انتخاباتی به عنوان ریاست این فدراسیون انتخاب شدید. بر همین اساس از طرف فدراسیون فوتبال کره جنوبی به شما و اعضای هیأت رئیسه منتخب صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه نامه افزود: مطمئنم که تجربه مدیریت شما در سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه سپاهان به روند رو به جلو توسعه فوتبال ایران کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: اجازه دهید که همکاری نزدیک ما بتواند کمک خوبی به فوتبال آسیا کند و امیدوارم روابط دو جانبه فدراسیون هایمان در سال های پیش رو بیش از پیش محکمتر شود.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.