پیام تبریک احمدی نژاد به جانشین هوگو چاوز

۲۷فروردین۱۳،

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک انتخاب نیکلاس مادورو به ریاست جمهوری ونزوئلا، انتخاب وی را در تداوم روند حرکت سازنده ملت های مستقل در جهت برقراری نظمی نوین و عادلانه در عرصه بین الملل توصیف کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک انتخاب نیکلاس مادورو به ریاست جمهوری ونزوئلا، انتخاب وی را در تداوم روند حرکت سازنده ملت های مستقل در جهت برقراری نظمی نوین و عادلانه در عرصه بین الملل توصیف کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر عزیزم جناب آقای نیکلاس مادورو

رییس جمهوری بولیواری ونزوئلا

برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب شما را به ملت بزرگ این کشور و جنابعالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

این پیروزی سترگ مهر تأیید مجددی بر رهبری موفق رهبران عدالت طلب، آزادیخواه و استقلال طلب آمریکای لاتین و در راس ایشان جناب آقای هوگو چاوز در ونزوئلا، منطقه آمریکای لاتین و سرتاسر جهان است.

مردم ونزوئلا با این انتخاب، بار دیگر ضمن تصریح بر لزوم استمرار انقلاب بولیواری، بر خواسته های تاریخی همه ملت های عدالت طلب جهان در تداوم روند توسعه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی برای ساختن کشوری مستقل، آباد و متکی به توان و ظرفیت ملی تاکید کردند.

انتخاب جنابعالی در تداوم روند این حرکت سازنده در جهت برقراری نظمی نوین و عادلانه در عرصه بین الملل با توجه به نقش و جایگاه موثر ونزوئلا در حرکت عمومی عدالت طلبانه و آزادی خواهانه ملت های مستقل جهان از اهمیتی مضاعف برخوردار شده است.

ضمن تشکر از آحاد ملت ونزوئلا و اعلام حمایت از منتخب ملت ونزوئلا، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت گسترش روزافزون همکاری‌ها با جمهوری بولیواری ونزوئلا تاکید کرده و امیدوارم در پرتو ایمان و اراده مشترک و با استفاده از ظرفیت‌های بالای دو کشور، بیش از پیش شاهد تحقق کامل اهداف مشترک در سطح منطقه و عرصه بین‌المللی باشیم.

رجا واثق دارم که همه شرکت‌کنندگان در انتخابات و ملت بزرگ ونزوئلا با انتخاب نزدیک ترین یار رهبر انقلابی و رییس جمهور فقیدشان، بار دیگر وفاداری و اعتقاد عمیق خود را به اهداف و آرمان‌های بلند انسانی و انقلابی چاوز بزرگ و جنابعالی اعلام کرده و در ادامه این راه پرافتخار یار و یاور جنابعالی و دولت شما خواهند بود.

از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت جنابعالی و سربلندی و بهروزی دولت و ملت دوست ونزوئلا و شادی روح رییس جمهور فقید کشورتان را مسألت دارم.

درود بر آزادی، درود بر ملت‌ها و درود بر عدالت.

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری اسلامی ایران

پایگاه اطلاع رسانی دولت

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.