پیام تبریک بروجردی به همتایانش در ۱۱ کشور به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

۲۸م اسفند ،

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فراسیدن عید نوروز را به همتایانش در ۱۱ کشور تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره خبرها مجلس، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای افغانستان، پاکستان، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ترکیه، هند و تاجیکستان تبریک گفت.
 
در بخشی از پیام بروجردی آمده است:

نوروز نویدبخش صمیمیت، برادری و همدلی میان ملت‌هایی است که ریشه در یک آیین و فرهنگ کهن و غنی دارند و همواره در حوادث زمانه در کنار یکدیگر برادرانه زیسته‌اند.
 
در این پیام مندرج است: معتقدم شرایط حساس بین‌المللی و منطقه‌ای ناشی از سیاست‌های سلطه‌جویانه و رویکردهای التهاب‌آفرینانه قدرت‌های جهانی، چالش‌ها و دغدغه‌های مشترکی را فراروی ملت‌های ما قرار داده که فائق آمدن بر این چالش‌ها تنها با همکاری و همفکری کشورهای منطقه بویژه تأسی به نقش تأثیرگذار پارلمان‌‌ها در تقویت پیوند‌ها و درک متقابل امکان‌پذیر است.
 
در ادامه این پیام تبریک تصریح شده است: در این راستا امیدوارم در پرتو تشریک مساعی مشترک مراودات فیمابین در همه عرصه‌ها به ویژه مناسبات پارلمانی در سال آتی به نفع ملت‌های ما هر چه بیشتر توسعه و گسترش یابد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.