پیام تبریک رییس‌مجلس به رییس مجلس قانونگذاری فلسطین

۰۳م آذر ،

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس قانونگذاری فلسطین ضمن تبریک پیروزی قهرمامانه مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست‌های جنایتکارگفت: این پیروزی غرورآفرین یک بار دیگر بر همگان آشکار ساخت که تنها مقاومت و ایستادگی سرسختانه و تهاجمی است که متجاوزین جنایتکار را متوقف می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در پیام علی لاریجانی به عبدالعزیز الدویک آمده است:

جناب آقای عبدالعزیز الدویک

رییس مجلس محترم قانونگذاری فلسطین

بنصرالله بنصر من یشاء و هوالعزیز الرحیم؛

با کمال افتخار پیروزی قهرمامانه مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست‌های جنایتکار تا بن دندان مسلح را به جنابعالی، سایر نمایندگان محترم مجلس قانونگذاری فلسطین و همه قهرمانان مقاومت تبریک و تهنیت می‌گویم.

این پیروزی غرورآفرین مقاومت و شکست فضاحت‌بار رژیم صهیونیستی، دشمنی که هیچ منطقی را به جز پاسخ کوبنده و قاطعانه پذیرا نیست، یک بار دیگر بر همگان آشکار ساخت که تنها مقاومت و ایستادگی سرسختانه و تهاجمی است که متجاوزین جنایتکار را متوقف می‌کند.

ما در تمامی جنگ‌های قبل اعراب و اسرائیل شاهد بوده‌آیم که همواره صهیونیست‌های متجاوز شرایط خود را به بعضی از سران عرب تحمیل کردند و صرفا در مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله قهرمان، ایستادگی ۲۲ روزه غزه سرافراز و رویارویی اخیر قهرمانان غزه، این طرف مظلوم بوده است که شرایط خود را به متجاوزین و حامیانش تحمیل نموده است.

لذا متجاوزین صهیونیست و پشتیبانان او و همچنین سیاستمداران خودباخته و زبون عرب باید بدانند که جریان مقاومت و استمرار ایستادگی و پایداری در فضایی که ملت‌های عرب نیز ابتکار عمل به دست گرفته و بعضی نظام‌های وابسته غربی را سرنگون نموده‌اند، معادلات منطقه تغییر کرده است و امروز این مجموعه متحد نیروهای مقاومت و ملت‌های سرافراز منطقه می باشند که ابتکار عمل را در دست دارند.

البته این پیروزی بزرگ به دست نیامد مگر با کمک خداوند و با وحدت همه نیروها و جریان‌ها و گروه‌های فلسطینی حول محور مقاومت با ایمان راستین به خداوند متعال و شهادت و جانبازی مجاهدان سرافراز فلسطینی و یقینا ادامه این راه با استمرار، ایثار و جهاد امکان‌پذیر خواهد بود، چرا که هیچ ملتی کرامت خود را بدون این جهاد مبارزه، ایثار، شهادت به دست نیاورده است.

در پایان ضمن تبریک مجدد این پیروزی افتخارآفرین، بر آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی ایران بر هرگونه کمک و همکاری تاکید نموده و برای شهدا غفران الهی، برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان و همه الهای قهرمان غزه صبر و پایداری از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.