پیام تبریک رییس منتخب سازمان نظام پزشکی به رییس‌جمهور منتخب ملت

۲۷خردادماه،
ممتاز نیوز: رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی با انتشار یافتن پیامی به نمایندگی از جامعه پزشکی حماسه پرشکوه ۲۴ خرداد ماه و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس‌ جمهور یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زالی، در این پیام انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهور یازدهم را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک زالی آمده است:« انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران، نتیجه مبارک حماسه پرشکوه ۲۴ خرداد ماه و حاصل ارزشمند مشارکت غرورآفرین ملت بزرگ ایران است. اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته پزشکی کشور این انتخاب نیکو و پرمعنا و پیروزی گفتمان اخلاق، عقلانیت و اعتدال را که همزمانی آن با اعیاد شعبانیه، سبب شادمانی مضاعف مردم عزیز گردید، به جنابعالی که فرزند شایسته و برومند ایران زمین و مرد علم و عمل و معلم حوزه و دانشگاه میباشید و نیز به ملت شریف و حماسه‌ساز ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بدون تردید این حماسه سیاسی و این انتخاب پرمعنا نقطه عطفی در چشم‌انداز جغرافیایی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی منطقه حساس خاورمیانه و جنوب غرب آسیاست که گذشت زمان اهمیت آن را بر همگان روشن خواهد ساخت. ملت بزرگ ایران با این انتخاب شایسته، شعور بی‌نظیر سیاسی و اجتماعی خویش را به نمایش گذاشت و تراز ملت ایران در عرصه جهانی به نحو چشمگیری ارتقا پیدا کرد.

اینجانب رجاء واثق دارم که دولت تدبیر و امید جنابعالی به پشتوانه آرای میلیونی ملت و برخورداری از برنامه‌های علمی و عملی و کارشناسی شده، موفق به ایجاد فضای همدلی و وحدت در جامعه و احیای نخبگان کشور و نجات اقتصاد ملی و احیای اخلاق اجتماعی و تعامل همراه با عزت با جهانیان خواهد شد و خانواده بزرگ پزشکی کشور به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه ایرانی، نقش ارزشمند خویش را در تحقق آرمان‌های متعالی دولت تدبیر و امید ایفا خواهد نمود.»

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.