پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به وزیر بهداشت

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : سازمان نظام پرستاری در پیام تبریک خود به حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، نوشت: این سازمان به نمایندگی از ۲۵۰ هزار نفر از اعضای خانواده خود، با تبریک رأی اعتماد تاریخی نمایندگان مجلس، شما را وزیری توانمند، ولایتمدار، ایثارگر، ارزشمدار و عدالت‌محور می‌داند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ متن این پیام به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

بی‌تردید نظام سلامت کشور در حال حاضر نیازمند تدابیر عالمانه، عدالت محورانه و خداپسندانه است که شرایط سلامت جامعه را بیش از پیش بهبود بخشد و با اتخاذ راهبردی عادلانه، سلامت‌نگر و جامعه‌ محور در کمال خلاقیت، نوآوری، کارآمدی و اثربخشی به گونه‌ای به بازسازی نتیجه بخش ارکان نظام سلامت بپردازند که زندگی سالم همراه با نشاط اجتماعی، معنوی و روانی ارمغان آن به آحاد ملت شریف ایران باشد.

این مسیر هر چند سخت و دشوار است اما با وجود مدیران عالی و راهبردی چون حضرت عالی که (در خواستگاه و خانواده ایثار و شهادت) در بستر جهاد و با رویکرد خدمت به محرومان و مستضعفان و به دور از تنشهای سیاسی و جناحی از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تاکنون در عرصه‌های مختلف و گوناگون کار آزموده شده‌اند به فضل و رحمت الهی، سهل و آسان خواهد شد. به ویژه که در سایه منویات مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) حمایت‌های همه‌جانبه ریاست محترم جمهوری، رأی اعتماد تاریخی و بی‌سابقه نمایندگان ملت در تاریخ نظام سلامت کشور به حضرت عالی و نیز همراهی همگانی و مساعدتهای نظامها، گروه‌ها و مجامع حرفه‌ای، علمی، صنفی، حقوقی و حقیقی و دست‌اندرکاران نظام سلامت به اذن الهی پشتوانه‌ای مهم برایتان خواهد بود.

لذا سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ۲۵۰ هزار اعضای خانواده خود، ضمن تبریک رأی اعتماد تاریخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حضرت عالی، شما را وزیری توانمند، ولایتمدار، ایثارگر، ارزشمدار و عدالت‌محور می‌داند و امیدوار است در کنار شما بتواند به مردم، نظام سلامت، تیم سلامت و به ویژه پرستاری و پرستاران عزیز، بیش از پیش خدمت کند. از خداوند متعال توفیق روزافزون حضرتعالی را در کمال صحت و سلامتی خواستاریم.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.