پیام تبریک قالیباف به رییس جمهور منتخب

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف در این پیام ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات نوشت: بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­‌کنم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

رییس جمهور منتخب ملت ایران

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­‌کنم.

بر خود لازم می­دانم که مراتب سپاس و شکرگذاری خود را به پاس مشارکت بی­‌نظیر مردم در این انتخابات و خلق یکی از بزرگترین حماسه­‌های سیاسی تاریخ ایران اعلام دارم. بی­‌تردید این حماسه بزرگ محصول درایت رهبری و هوشمندی و موقعیت ­شناسی ملت مبارز و قهرمان ایران است.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که برخلاف تمام القائات و توطئه­‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم‌­ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت سی ­و پنج سال از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب قرار دارند. انتظار همه ملت ایران این است که دولت آینده برای قدردانی از این حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را برای تحقق حماسه اقتصادی بکار گیرد.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه خدمتگذاران ایران اسلامی

محمد باقر قالیباف

۲۵ خرداد


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.