پیام تبریک نوروزی رئیس کمیسیون امنیت ملی به همتایان خود در کشورهای همسایه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“علاءالدین بروجردی” رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پیام‌های جداگانه‌ای به همتایان خود در مجالس کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، عراق، هند، تاجیکستان و ازبکستان فرا رسیدن عید باستانی را تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به همتایان خود در مجالس کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، عراق، هند، تاجیکستان و ازبکستان فرا رسیدن عید باستانی را تبریک گفت.

متن کامل پیام “بروجردی “به شرح زیر است:

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خرسندم بهترین تبریکات و شادباش‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز، به جنابعالی و همه همکارانتان ابراز دارم.

عالیجناب؛

صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی- فرهنگی مشترک و مقابله با چالش‌های فرارو تنها در گرو افزایش همکاری‌های همه‌جانبه منطقه‌ای و تقویت اقدامات جمعی مبتنی بر گفت‌وگوهای سازنده امکانپذیر است.

در این راستا مایلم تاکید نمایم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از هرگونه مساعی مشترک و متقابل برای تحکیم و تقویت سازوکارهای همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه فیمابین استقبال می‌نماید.

بار دیگر با ابراز بهترین آرزوهای قلبی‌ام، سربلندی، سعادت و بهروزی جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.