پیام تسلیت ” حجت الله ایوبی˝ به معراجی ها

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝حجت الله ایوبی˝ معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی،ضمن ابرازتأسف از واقعه تلخ پیش آمده در پروژه سینمایی ˝معراجی ها˝،پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، دکتر ˝حجت الله ایوبی˝ معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیمتن در این پیام آورده است : ” خبر کوتاه بود و تلخ ؛و این تلخی در روزهای پر امید سینمای ایران،دوچندان می نماید.

سینما امروز داغدار دوستانش شد ؛ دوستانی از جنس خانواده سینمای ایران که بی وقفه برای اعتلای فرهنگ این کشور کوشیدند.انفجار، فقط بهانه ای بود تا مرگ،سینمای ایران را از وجود پرافتخار چند تن از همکاران عزیزاش محروم کند و چقدر درست می گویند که مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در جلوه بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

پس،تسلیت می گویم به خانواده بزرگ سینمای ایران و خانواده های داغدیده ؛و صد البته به هنرمندان محترم فیلم سینمایی “معراجی ها “و تنها و تنها آروزی صبر دارم برای همه این خانواده ارجمند و طلب آمرزش از خدای متعال.”

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.