پیام تسلیت حماس iبه مناسبت شهادت الجعبری و محافظش

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شهادت احمد الجعبری، فرمانده گردان‌های شهید عزالدین قسام و محمد الهمص، محافظ وی را iبه اقشار مختلف ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنبش حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این دو شهید در جریان بمباران خودروی حامل آنها در مرکز نوار غزه توسط ارتش عبری iبه شهادت رسیدند و جان خود را فدای راه پر فراز و نشیب دفاع از ملت و مقدسات فلسطین کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است، الجعبری با عملیات‌های پیشرفته‌ای که برای گردان‌های قسام طراحی می‌کرد و مدیریت حکیمانه امور آن که آخرین مورد از آنها مبادله «وفاداری iبه آزادگان» بود، خواب راحت را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده بود و از همین رو، علاوه بر تحمل ۱۳ سال اسارت در زندان‌های صهیونیستی، دفعات متعددی در معرض ترورهای نافرجام قرار گرفته بود.

حماس اعلام کرد: ما ضمن تسلیت شهادت این فرمانده قهرمان و محافظ وی، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل تبعات این جنایت شوم می‌دانیم و تاکید می‌کنیم که این رژیم iبهای سنگینی iبه خاطر ترور رهبران مقاومت و شخصیت‌های برجسته ملت فلسطین پس خواهد داد.

این جنبش خاطر نشان کرد:‌ ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی دست‌بسته نخواهند نشست بلکه با قدرت همه iبه این جنایت‌ها واکنش نشان داده و انتقام خون ملت فلسطین و رهبران و شخصیت های برجسته آن را خواهند گرفت.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش تفسیری داد، در ادامه این بیانیه آمده است که جنبش حماس و گردان‌های قسام راه جهاد و شهادت را ادامه خواهند داد و ترور رهبران برجسته آنها سبب تزلزل در این راهشان نخواهد شد.

حماس همچنین تاکید کرد: ما با خون شهید احمد الجعبری و دیگر شهدای فلسطین عهد و پیمان می‌بندیم که راه دفاع از ملت و سرزمین فلسطین و مقدسات آن را ادامه دهیم و راه جهاد و مقاومت را تا پیروزی و آزاد سازی فلسطین ترک نکنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.