پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله ملکوتی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتحال آیت الله ملکوتی را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم « اروحنا فداء »، مقام معظم رهبری « مدظله العالی » و ملت صبور و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتحال آیت الله ملکوتی را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم « اروحنا فداء »، مقام معظم رهبری « مدظله العالی » و ملت صبور و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
انالله و انا الیه راجعون
« اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا سیدها شیء »
 
ارتحال عالم ربانی و روحانی جلیل القدر مرحوم ” آیه الله آقای حاج شیخ مسلم ملکوتی” رضوان الله تعالی علیه ، یار دیرین انقلاب و ولایت ، مبارز انقلابی و از علمای برجستۀ حوزه‌های علمیه موجب تاثر و تألم فراوان گردید.
 
ایشان که از علمای مبرّز حوزه‌های علمیه بوده و مفتخر به سوابق طولانی مجاهدات و خدمات به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند سال های عمر پربرکت و شریف خود را همواره صرف اشتغالات علمی در مراکز بزرگ حوزه های علمیه و تعلیم فقه و اصول و فلسفه و تفسیر و تربیت شاگردان ممتاز و امامت جمعۀ تبریز نموده و همواره منشأ خدمات و توفیقات فراوانی برای مردم دیار خود نه بلکه برای ملت بزرگ ایران و حوزه های علمیه بودند .
 
این روحانی پارسا و پرهیزکار که از ذخایر ارزشمند و معنوی نظام جمهوری اسلامی و از شاگردان نزدیک امام راحل (رحمه الله) بودند ؛ در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همت بی شماری گماشتند .
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تسلیت این ثلمه و ضایعۀ دردناک خدمت حضرت بقیه الله الاعظم « اروحنا فداء » ، مقام معظم رهبری « مدظله العالی » و ملت صبور و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه به بیت مکرم ایشان ، مردم قهرمان آذربایجان ، قم و همۀ ارادتمندان و مستفیضان از نفس گرمشان ، برای روح ملکوتی ایشان رحمت و غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبر و اجر را از آستان حضرت احدیت مسألت می کند .
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در پایان از ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور گسترده و معنوی خود در مراسم های گرامیداشت، ضمن تجلیل از سال ها خدمات ارزشمند آن روحانی مجاهد و عالم گرانقدر ، تسلی بخش خاطر بازماندگان بوده و برای علو درجات ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.