پیام روز قدس وحدت مسلمانان برای نابودی دشمن مشترک جهان اسلام است

‘عباس رجایی’ چهارشنبه در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیزش های اسلامی نشان دهنده الگوگیری از آرمان های انقلاب اسلامی است و این مهم نوید نابودی رژیم صهیونیستی را به مردم مظلوم فلسطین می دهد.

وی تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در کشورهای مختلف جهان ثابت می کند تا سرنگونی این رژیم جعلی زمان زیادی باقی نمانده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز جهانی قدس، روز وحدت مسلمانان جهان است و در این روز اقتدار و عزت مسلمانان به نمایش گذاشته می شود.

رجایی ضمن دعوت از حضور یکپارچه قشرهای مختلف استان مرکزی و اراک در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ملت ایران مانند سال های گذشته با حضور چشمگیر، انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل فریاد خواهند زد.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی در جهان مطرح است و ملت ها برای شکست قدرت های طاغوتی از انقلاب اسلامی درس می گیرند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی در جهان مطرح است و ملت ها برای شکست قدرت های طاغوتی از انقلاب اسلامی درس می گیرند.

رجایی اضافه کرد: راهپمایی روز قدس از یادگاران ماندگار امام خمینی (ره) است که شرکت گسترده در این روز، بیانگر پایبندی مردم ایران اسلامی به آرمان ها و اندیشه های امام راحل است.

۵۱۷/۵۰۷ / ۱۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۴۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.