پیام رییس مجلس شورای اسلامی برای امام جمعه فقید لارستان

در این پیام آمده است: رحلت عالم عامل مجاهد حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی امام جمعه و نماینده ولی قیه در منطقه لارستان فارس موجب تاسف و تاثر شد. این مرحوم از تبار خاندان حضرت آیت الله سید عبدالحسین لاری است که از جمله رهبران مذهبی و سیاسی نقش آفرین در نهضت های اسلامی ضد استبدادی و ضد استعماری بودند.
این پیام همچنین می افزاید: دهها سال است که خاندان آیت اللهی چون خورشیدی فروزان در خطه جنوب نورافشانی می کنند و با همت کم نظیر خود نفوس مردم شریف آن سامان را با حقایق دینی و راه خدا آشنا و همراه می سازند.
در ادامه این پیام آمده است: مرحوم آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی شخصیتی ممتاز و برجسته از منظر علوم دینی و معارف اسلامی، فقیهی صاحب نظر، حکیم و فیلسوفی دقیق، عارفی خودساخته و هنرمندی چیره دست و شاعری خوش قریحه بودند که در سراسر عمر پربرکت خود چه در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات برجسته و ارزشمندی را در راه گسترش دین و انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.
رییس مجلس شورای اسلامی در خاتمه این پیام از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت و مردم متدین استان فارس به ویژه مردم عزیز لارستان، فرزندان، بیت مکرم آیت اللهی و همکار محترم علاءالدین بروجردی تسلیت گفته و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.