پیام فرهاد دانشجو به مناسبت تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد فیروزکوه

۲۶خردادماه،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه تاکید کرد: شهدا همچون چراغ فروزان بر تارک عرش می­‌درخشند و فرا روی رهروان امامت و ولایت برای عبور از گردنه­‌های تاریک جهل پرتو افشانی می­‌کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پیام دکتر فرهاد دانشجو به مناسبت تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام به روان پاک شهدای گلگون­کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و درود به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق، سعادت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و عرض ادب و احترام به پیشگاه خانواده‌­های شهدا و ایثارگران

سلام خداوند بر آنان که از عالم خاک به سوی افلاک پرکشیدند، جلوه‌­های دنیای فانی را رها کرده و گوی سبقت را از ملائک ربودند.

سلام خداوند بر آنان که با لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش به سوی معشوق حقیقی شتافتند و در پاسخ به ندای «هل من ناصر» سرور و سالار شهیدان، با یزیدیان زمان به ستیز برخاستند و جان شیرین خود را با خالق خویش معامله کردند. این ضیافت و همنشینی با اولیا و صلحا، بر شهیدان گوارا باد. خوشا به حال پدران، مادران، همسران و فرزندان آنان که از این نعمت عظیم و ذخیره فنا­ناپذیر برخوردار شده­اند و از نور پر فروغ هدایت شهدا و شفاعت آنان بهره­‌مند گردیده‌­­اند.

آری شهدا همچون چراغ فروزان بر تارک عرش می­‌درخشند و فرا روی رهروان مسیر هدایت و عبودیت الهی و پیروان امامت و ولایت برای عبور از گردنه‌های تاریک جهل و کمین­گاه‌­های دشمنان، فتنه­‌گران و فریب­کاران پرتو افشانی می­‌کنند.

کاش در جمع نورانی شما عزیزان که با یاد و خاطره شهدای بزرگوار منور و معطر گردیده است حضور داشتم و از برکات و فیض زیارت شما خانواده­های معزز و فداکار و ایثارگران واقعی که عزیزترین عزیزان خود را به محضر معبود هدیه کرده­اید برخوردار می­شدم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از دست اندرکاران برگزاری تشییع و تدفین شهدای گمنام و یادواره آن بزرگواران در دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والا مقام، با عنایات خاصه امام زمان (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.